برگزاری سومین آئین بزرگداشت اهالی صنعت چاپ استان تهران

    گفت و گو با معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ استان تهران

    0
    193
    سومین آئین بزرگداشت اهالی صنعت چاپ استان تهران

    ۳۰ فعال صنعت چاپ و بسته‌بندی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در سومین آئین بزرگداشت اهالی صنعت چاپ استان تهران تقدیر خواهند شد.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ایبنا؛ عبدالرضا علی‌پناه، با اشاره به برنامه‌ریزی برای سومین آئین بزرگداشت اهالی صنعت چاپ استان تهران گفت: طبق سال‌های گذشته امسال نیز جشنواره روز صنعت چاپ برگزار خواهد شد. چهارشنبه ۲۴ آبان‌ماه برای برگزاری این رویداد پیش‌بینی شده است.

    سومین آئین بزرگداشت اهالی صنعت چاپ استان تهرانبرنامه های سومین آئین بزرگداشت اهالی صنعت چاپ استان تهران

    وی ادامه داد: امسال سه بخش جدید به سومین آئین بزرگداشت اهالی صنعت چاپ استان تهران اضافه شده که به بخش‌های «جوان»، «بانوی فعال» و «کارآفرین نمونه فعال در صنعت چاپ» اختصاص دارد که به فهرست تقدیری‌ها اضافه شده است.

    علی‌پناه با بیان اینکه امسال در مجموع از ۳۰ فعال صنعت چاپ در بخش‌های مختلف تقدیر خواهد شد، افزود: این افراد در بخش‌های لیتوگرافی، افست، صحافی و چاپ صنعتی مشغول کار هستند که مختص شهر تهران نیستند و از فعالان صنعت چاپ شهرستان‌ها نیز برگزیده خواهیم داشت.

    بیشتر بخوانید: نخستین آئین بزرگداشت اهالی صنعت چاپ تهران برگزار شد

    وی با اشاره به بخش پیشکسوتان جشنواره نیز گفت: قرار است با هدف تجلیل از مقام بزرگان و فعالان قدیمی این صنعت در این دوره پنج پیشکسوت از فعالان حوزه چاپ از شهر و شهرستان‌های استان تهران در این رویداد تقدیر شوند.

    سومین آئین بزرگداشت اهالی صنعت چاپ استان تهران، چهارشنبه ۲۴ آبان‌ماه در ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن آمفی‌تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار خواهد شد.

    مقاله قبلیچاپ و انتشارات آستان قدس رضوی و دستاوردهای ۴۰ ساله
    مقاله بعدیبه زودی کاغذ آمریکا برای چاپ دلار تمام می شود

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.