بهره برداری از پروژه سبز کاغذ سنگی «تاصیکو» تا پایان سال ۱۴۰۲

    0
    44
    کارخانه کاغذ سنگی اسدآباد

    پروژه سبز کاغذ سنگی با ظرفیت تولید پنج هزار در سال، با سرمایه‌گذاری هلدینگ «تاصیکو» و راهبری بازوی اجرایی این هلدینگ یعنی شرکت توسعه معادن پارس تامین، تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری خواهد رسید.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صدر تامین، عملیات اجرایی پروژه احداث کارخانه کاغذ سنگی در استان ایلام با سرمایه‌گذاری هلدینگ صدر تامین و توسط بازوی اجرایی هلدینگ، شرکت توسعه معادن پارس تامین در اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ آغاز شد.

     

    افزایش تولید ناخالص داخلی با احداث پروژه سبز کاغذ سنگی

    پروژه احداث کارخانه کاغذ سنگی ایلام، پروژه‌ای سبز با رویکرد ایجاد اشتغال در منطقه و با هدف افزایش تولید ناخالص داخلی است.

    این کارخانه، اولین واحد تولید کاغذ سنگی با تکنولوژی «Blowing» در ایران است که با ظرفیت تولید پنج هزار تن در سال، ۲۹ درصد از سهم بازار کاغذ سنگی را به خود اختصاص می‌دهد و با رعایت اصول زیست‌محیطی، یکی از صنایع دوستدار محیط زیست به شمار می‌رود.

    خوراک مناسب جهت تولید کاغذ سنگی، پودر میکرونیزه کربنات کلسیم و پلی‌اتیلن بوده که توسط تامین‌کنندگان داخلی قابل تهیه است.

    بیشتر بخوانید: بررسی وضعیت بزرگ ترین کارخانه کاغذ سنگی کشور

    بازار هدف محصول کارخانه کاغذ سنگی ایلام، تولید کاغذ تحریر، دفترچه یادداشت و… خواهد بود که خصوصیات متمایز آن شامل ضد آب بودن، غیرقابل اشتعال بودن، استحکام بالاتر نسبت به کاغذهای سلولزی، محدود بودن منابع جنگلی، قابلیت بازیافت ۱۰۰ درصدی، جلوگیری از واردات کاغذ و خروج ارز از کشور و امکان صادرات این محصول است.

    این پروژه سبز کاغذ سنگی طبق برنامه‌ریزی متخصصان تا پایان سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری خواهد رسید.

    مقاله قبلینقش تحلیلگر داده (Data Analyst) در کسب و کارها
    مقاله بعدیمجتمع چاپ و بسته‌بندی دانش فر فیدار؛ راهبری چاپ همگام با دانش روز جهان

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.