برگزاری یازدهمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی مشهد

    0
    38
    یازدهمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی مشهد

    یازدهمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی مشهد از یکم تا چهارم آذرماه به مدت چهار روز با حضور شرکت‌های مهم چاپ و بسته‌بندی در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ایبنا، یازدهمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی مشهد به عنوان یکی از بزرگ ترین رویدادها در شرق کشور در حوزه چاپ و بسته بندی برگزار می شود.

     

    گروه های حاضر در یازدهمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی مشهد

    گروه های کالایی در این دوره از نمایشگاه شامل انواع چاپ نظیرِ چاپ افست، چاپ دیجیتال، چاپ پارچه، چاپ تامپو، انواع مرکب و چسب، انواع لیبل ها و لفاف ها، شرینگ، و خدمات وابسته، انواع بنر، ماشین آلات چاپ و ملزومات، ماشین های اداری و امور چاپ، هولوگرام، انواع فیلم ها، انواع ظروف پلاستیکی و بسته بندی، فویل های آلومینیومی، پلاستیک، ماشین آلات بسته بندی و… هستند.

    در حوزه تبلیغات و بازاریابی نیز این نمایشگاه شامل صنعت تابلو سازی، هدایای تبلیغاتی، کانون های تبلیغاتی و بازاریابی، انواع تبلیغاتی محیطی و رسانه ای، ماشین های لیزر، نرم افزار های مرتبط با صنعت تبلیغات، خدمات و تجهیزات سینمایی و عکاسی، و … خواهد بود.

    در حوزه کاغذ و کارتن نیز در این نمایشگاه کاغذ، کارتن و مقوا، انواع قالب ها، تیغه های برش، تسمه های بسته بندی، ماشین آلات کارتن سازی، ملزومات کارتن سازی و… عرضه خواهند شد.

    گفتنی است که دوره قبلی این نمایشگاه در فضایی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع برگزار شد و در آن ۱۰۰ غرفه دار و ۱۰ هزار بازدید کننده حضور داشتند.

    بیشتر بخوانید: گزارش تصویری دهمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی مشهد

    یازدهمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی مشهد یکم تا چهارم آذرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۵ تا ۲۱ در در نمایشگاه بین‌المللی مشهد پذیرای شرکت کنندگان، علاقه مندان و فعالان صنعت معظم چاپ، نشر و بسته بندی است.

    مقاله قبلیکتاب «تکنیک‌ های تحلیل حرفه‌ای کسب‌وکار» منتشر شد
    مقاله بعدیمهمترین دغدغه اهالی چاپ؛ تخصیص بسته حمایتی ارز نیمایی است

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.