مدیر مجموعه رث گرافیک: دسترسی به بازارهای جهانی برای ادامه حیات الزامی است

    0
    48
    مجموعه رث گرافیک

    سید امیرحسین صادقی یکی از مدیران مجموعه رث گرافیک معتقد است که دسترسی به بازارهای جهانی برای کسب‌وکارها حیاتی است. 

    سیدامیرحسین صادقی یکی از مدیران مجموعه رث گرافیک درباره وضعیت بازار سرسید بیان داشت: همان‌طور که می‌دانید شرایط کل اقتصادی کشور در حال حاضر با بحران با مواجه است، ما در این چند سال اخیر با رویدادهای غیرمترقبه‌ای همچون کرونا و تحریم‌ها و در حال حاضر نیز مسئله غزه مواجه بوده‌ایم. این ناآرامی‌ها و عدم ثبات لازم، باعث می‌شود تا تولیدکنندگان در خوف‌ورجا به سر ببرند؛ از یکسو نمی‌خواهند دست از تولید بردارند و از طرفی دیگر همواره این نگرانی وجود دارد که کار فروش بر اساس برنامه پیش نرود.

    وی در ادامه اظهار داشت: کالایی که ما به بازار ارائه می‌کنیم اگر در موعد مقرر به فروش نرود تبدیل به ضایعات می‌شود. چالش عدم اطمینانی که برای همه بیزنس‌ها وجود دارد برای بازار ما نیز صدق می‌کند، کالای سررسید علاوه بر تمامی چالش‌های موجود با مشکل دیگری نیز مواجه است به این طریق که اگر این کالا به‌موقع به فروش نرسد باید تبدیل به زباله شود.

     

     یکی از مدیران مجموعه رث گرافیک: مشکلات ساختاری است

    صادقی همچنین افزود: مسائل دیگری نیز جدای مشکلات مربوط به دغدغه‌های فروش وجود دارد که می‌توان گفت بیشتر فنی هستند؛ برای مثال درزمینهٔ‌هایی مانند صحافی معمولاً پکیج‌های دلخواه مجموعه ما به‌سختی تأمین می‌شوند. گرانی کاغذ نیز قیمت تمام‌شده ما را بالا می‌برد و با توجه به شرایط نامطلوب اقتصادی اکثر مجموعه‌ها، سطح سفارش‌ها پایین می‌آید و همین موارد به مشکلات فروش دامن می‌زنند.

    وی در ادامه مشکلات مربوط به بازار سررسید را ساختاری دانست و اظهار داشت: دسترسی به بازارهای جهانی برای کسب‌وکار ما حیاتی است. این روزها برقراری ارتباط با مشکل مواجه شده است. ایجاد رابطه چه در بخش صادرات و چه در حوزه واردات با موانع زیادی همراه است. برای فروش ما محدود به بازارهای داخلی هستیم. اگر راه‌های ارتباط با دنیا گشوده شود کمک بسیار بزرگی خواهد بود.

    صادقی همچنین درباره حضور مجموعه رث گرافیک در نمایشگاه تبلیغات پیش رو بیان داشت: ما همواره سعی کرده‌ایم کارهای نو و خلاقانه‌ای را در سبد کالاهایمان داشته باشیم. امسال نیز کارهای جدیدی داریم که ترجیح می‌دهیم در نمایشگاه از آن‌ها رونمایی داشته باشیم.

    بیشتر بخوانید: اهمیت سئو برای سایت های تازه تاسیس

    وی با اشاره به معضل کپی‌رایت در کشور اظهار داشت: موضوع کپی‌رایت یکی از مهم‌ترین مشکلاتی است که مجموعه‌ها با آن درگیر هستند. در حال حاضر وضعیت به‌گونه‌ای است که تعداد کمی از مجموعه‌ها زحمت کارهای نوآورانه و خلاقانه را می‌کشند و باقی مجموعه‌های از آن‌ها تقلید می‌کنند بدون آنکه بدانند یک کار R&D چه هزینه‌ها و زحماتی دارد. یک کار نوآورانه نیاز به طراحی، نمونه‌گیری و به ثمر رساندن دارد، مجموعه‌های دیگر اما بدون هزینه اقدام به کپی می‌کنند. این مهم باید از طریق حکومت و وزارت ارشاد پیگیری شود.

    مدیر مجموعه رث گرافیک در پایان آینده بازار سررسید و هدایای تبلیغاتی را روشن خواند و بیان داشت: روند تولید کالاهای تبلیغاتی یک‌روند رو به توسعه است.

    گفتنی است که نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات، برندسازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته از ۱۳ تا ۱۶ آذرماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

    مجموعه رث گرافیک

    مقاله قبلیآغاز به کار شصت‌و‌پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب بیروت
    مقاله بعدیچالش‌ بسته‌ بندی غیر استاندارد صنایع‌ دستی کشور

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.