رونق بازار سررسید درگرو رونق اقتصادی

    گفت و گو با کیوان کیانی، مدیر مجتمع چاپ و تبلیغات کیانیکو

    0
    111
    سالنامه آوای عرشیا سررسید تبلیغاتی

    مدیر مجتمع چاپ و تبلیغات کیانیکو گفت: همه صنوف به یکدیگر متصل هستند  و این‌ یک زنجیره است، وقتی کل کشور در رونق اقتصادی باشد همه صنوف و به خصوص تولید سررسید می‌توانند به رونق و موفقیت دست پیدا کنند.

    کیانی سررسیدکیوان کیانی، مدیر مجتمع چاپ و تبلیغات کیانیکو در گفت و گو با چاپ و نشر آنلاین درباره‌ی بازار امسال تولید سررسید به خبرنگار چاپ و نشر گفت: امسال بازار خوبی خواهیم داشتیم و پیش‌بینی من این است که نسبت به سال‌های گذشته بازار امسال سررسید موفق‌تر عمل خواهد کرد.

    وی برگزاری زودهنگام نمایشگاه‌های این حوزه را یکی از عوامل مهم بهتر شدن بازار امسال برشمرد و افزود: امسال نمایشگاه‌های چاپ و بسته بندی و تبلیغات و بازاریابی زودتر برگزار شد که این مورد معایب و محاسن خودش را داشت، از محاسن برگزاری زودهنگام نمایشگاه این بود که شرکت‌ها ‌توانستند با فرصت کافی در نمایشگاه شرکت کنند و با توجه به محصولاتی که در نمایشگاه عرضه‌شده بود سفارش‌های خود را پی گیری کنند.

    کیانی ادامه داد: با توجه به مواردی که ذکر کردم بازار سریع‌تر راه افتاد و محصولات آماده‌تر بود، فروش ما از دو ماه در سررسید تبدیل به سه ماه شد و این برای ما موقعیت بهتری فراهم کرد؛ البته معایبی هم داشت، برای مثال جنس‌ها و تولیدات هنوز به‌طور کامل ترخیص نشده بود اما در کل برگزاری زودهنگام نمایشگاه به نفع بازار سررسید تمام شد.

    وی همچنین درباره آینده این بازار گفت: زمانی می‌توان از بازار سررسید رضایت داشت که کل اوضاع ‌و احوال کشور به یک ثبات نسبی رسیده باشد، هم‌اکنون هم با توجه به سال‌های قبل و مشکلات زیادی که در آن‌ها به وجود آمده بود بازار امسال به‌صورت نسبی نسبت به سال‌های گذشته بهتر بود. در اصل رضایت کامل زمانی به وجود می‌آید که شرکت‌هایی که به ما سفارش می‌دهند خودشان اوضاع ‌و احوال مناسبی داشته باشند.

    کیانی تاکید کرد: زمانی می‌توان اوضاع بازار سررسید را درست و خوب دانست که ثبات نسبی در کشور وجود داشته باشد و همه چیز مرتب باشد ولی فعلاً چنین انتظاری نمی‌توان داشت.

    وی گفت: یکی از دلایلی که می‌توان گفت بازار امسال نسبتاً بهتر شده یک ثبات نسبی در بازار کاغذ بود، همین مطلب باعث شد که بازار سررسید هم حرکتی روبه‌جلو داشته باشد.

     

    ایده های جدید در تولید سررسید

     این مدیر جوان همچنین درباره بازار سررسید افزود: سررسید هنوز هم هدیه ارزانی است، یعنی در مقایسه با هدایای تبلیغاتی همچون خودکار که امکان گم شدنش وجود دارد هم ماندگاری بیشتری دارد و هم می‌تواند هدیه مناسب‌تری باشد.

    کیانی در ادامه درباره کارهای نوین که مجموعه‌اش به بازار سررسید ارائه کرده تصریح کرد: ما در تقویم‌های رومیزی ایده‌های خیلی خوب و جدیدی داریم و داشتیم؛ در بحث سررسید هم چندین کار جدید داریم که حتی تولید چرمش هم به سفارش خودمان بوده است؛ ما هرساله ایده‌های جدید داشتیم که مناسب و خوب بوده است.

    وی در پایان برای بهتر کردن وضعیت بازار سررسید گفت: باید سر و سامانی اساسی به بازار کاغذ داده شود. نمایشگاه آیتم بسیار مهمی است که باید درباره زمان برگزاری آن به‌درستی تصمیم‌گیری شود، می‌توان گفت امسال در بهترین زمان خودش برگزار شد و بهتر است هر سال در همین زمان برگزار شود چراکه اگر هر سال زمانش تغییر کند مشتری‌ها نیز در برنامه‌ریزی‌های خود دچار سردرگمی می‌شوند.

    بیشتر بخوانید: حرکت به سمت نوآوری در بازار تولید سررسید

    مدیر مجتمع چاپ و تبلیغات کیانیکو بیان کرد: اگر مسئولان بتوانند نمایشگاه چاپ و تبلیغات را با هم برگزار کنند از بسیاری جهات به نفع مشتریان و شرکت‌کنندگان تمام می‌شود چراکه وقتی این دو نمایشگاه به‌صورت مجزا برگزار شود هم هزینه‌های ما دو برابر می‌شود و هم ریزش مشتری خواهیم داشت؛ بعضی مشتری‌ها تنها وقت و امکان سر زدن به یکی از نمایشگاه‌ها را دارند.

    کیانی در پایان با تبریک سال نو به اهالی حوزه چاپ افزود: امیدواریم که اوضاع مملکت سر و سامانی پیدا بکند، زیرا همه صنوف به یکدیگر متصل هستند این‌ یک زنجیره است، وقتی کل کشور در رونق اقتصادی باشد همه صنوف می‌توانند به رونق و موفقیت دست پیدا کنند.

    مقاله قبلیمهلت بخشودگی جرایم قابل بخشش مالیاتی تمدید شد
    مقاله بعدی۷ راهکار ساده و کارآمد خلاقیت بیشتری در کسب وکار

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.