مدیرعامل گلستان کاغذ پرشیا: تاثیرگذاری نمایشگاه ایران پرینت پک بی همتا است

    گفت و گو با محمدعلی جوکار مدیرعامل شرکت گلستان کاغذ پرشیا

    0
    75
    تاثیرگذاری نمایشگاه ایران پرینت

    مدیرعامل شرکت گلستان کاغذ پرشیا معتقد است که میزان تاثیرگذاری نمایشگاه ایران پرینت پک در صنایع چاپ، بسته‌بندی و سلولزی کشور بی‌همتا است و یکی از مزیت‌های اصلی آن آشنایی همکاران با هم‌صنفی ها، تولیدکنندگان و مشتریانشان است.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ستاد خبری نمایشگاه ایران پرینت پک؛ محمدعلی جوکار مدیرعامل شرکت گلستان کاغذ پرشیا است. به گفته وی این شرکت تولیدکننده کاغذ وایت تاپ است و همچنین بخشی از هلدینگ بزرگ‌تری است که شامل شرکت‌های پرشیا ایساتیس (تولیدکننده مقوای پشت توسی) و شرکت کاغذ و مقوای اردکان (تولیدکننده کاغذ سفید) می‌شود.

    مدیرعامل شرکت گلستان کاغذ پرشیا:

    حضور شرکت‌های خارجی در چنین آوردگاهی می‌تواند از یک‌سو موجب به‌روزرسانی ماشین‌آلات چاپ و بسته‌بندی شود و از سوی دیگر تبادل علم و دانش را در پی داشته باشد

    جوکار با بیان اینکه هلدینگ آن‌ها در هشت دوره از نمایشگاه ایران پرینت پک حضوری فعال داشته‌ است، بیان داشت: IPP آوردگاهی با وسعت و بازدیدکنندگان زیاد است که این شلوغی و ازدحام از سویی موجب رونق نمایشگاه می‌شود و از طرفی پاسخگویی به مشتریان را برای ما سخت می‌کند. ازاین‌رو خوب است که مجریان نمایشگاه به نحوه حضور بازدیدکنندگان دقت بیشتری کنند تا به این شکل هم از حضور افراد غیرمتخصص در نمایشگاه جلوگیری شود و هم اینکه غرفه‌گذاران بتوانند پاسخ‌دهی بهتری به مشتریان و متقاضیانشان داشته باشند.

    تاثیرگذاری نمایشگاه ایران پرینت

    تاثیرگذاری نمایشگاه ایران پرینت IPP نمایشگاه چاپ و بسته‌ بندی تهران IPPتاثیرگذاری نمایشگاه ایران پرینت پک بر صنایع

    وی تصریح کرد: میزان تاثیرگذاری نمایشگاه ایران پرینت پک در صنایع چاپ، بسته‌بندی و سلولزی کشور بی‌همتا است و یکی از مزیت‌های اصلی آن آشنایی همکاران با هم‌صنفی ها، تولیدکنندگان و مشتریانشان است. اینکه در هر دوره از برگزاری نمایشگاه ما با افراد جدیدی آشنا می‌شویم فرصتی است که باید به‌خوبی از آن بهره‌مند شد. به این زعم حضور در آوردگاه IPP به‌نوعی جنبه تبلیغ و بازاریابی نیز برای شرکت‌ها دارد.

    مدیرعامل شرکت گلستان کاغذ پرشیا حضور شرکت‌های خارجی به‌ویژه شرکت‌های چینی در آوردگاه سی‌ام ایران پرینت پک را فرصتی برشمرد که باید به‌منظور معرفی دستاوردهای کشور و همچنین گسترش مراودات از آن استفاده شود. وی اظهار داشت: قطعاً حضور شرکت‌های خارجی در چنین آوردگاهی می‌تواند از یک‌سو موجب به‌روزرسانی ماشین‌آلات چاپ و بسته‌بندی شود و از سوی دیگر تبادل علم و دانش را در پی داشته باشد.

    بیشتر بخوانید: ایران پرینت پک؛ نمایشگاهی بااصالت

    وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه ایران پرینت پک، نمایشگاهی با قدمت بالا و پیشینه‌ای قابل دفاع است که بین فعالان صنعت چاپ و بسته‌بندی اعتبار بالایی دارد؛ از همین رو ما هرساله در این آوردگاه شرکت می‌کنیم. تنها ایرادی که می‌توانم به این رویداد وارد بدانم جانمایی‌های از پیش تعیین‌شده‌ای است که موجب نارضایتی ما و عده‌ای از دوستان شده است و امیدوارم در دوره‌های آتی تمهیدی بابت آن اندیشیده شود.

    گفتنی است که سی‌امین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته، موسوم به ایران پرینت پک (IPP) از ۲۲ تا ۲۵ آذرماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

    تأثیرگذاری نمایشگاه ایران پرینت پک

    مقاله قبلیبرگزاری نمایشگاه بین‌ المللی اگرو پک ترکمنستان ۲۰۲۳
    مقاله بعدیاتحادیه های صنعت چاپ کشور، غرفه دار در نمایشگاه ایران پرینت پک (IPP)

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.