مدیرعامل صنایع چاپ و بسته‌بندی گاموت:ابتکار و نوآوری رمز ماندگاری است

    0
    58
    صنایع چاپ و بسته‌بندی گاموت

     مدیرعامل صنایع چاپ و بسته‌بندی گاموت: بازار سرسید عملاً به سمتی پیش می‌رود که تنها کسانی می‌توانند در آن دوام بیاورند که از سرمایه مالی بسیار قوی برخوردار باشند. مجموعه‌های متوسط و ضعیف با وجود مشکلاتی که در حال حاضر به وجود آمده‌اند مجبور به ترک بازار خواهند شد.

    مهدی صادقی مدیرعامل صنایع چاپ و بسته‌بندی گاموت است؛ عمده فعالیت‌های این مجموعه به تولید سررسید، تقویم رومیزی و ست‌های هدیه مربوط می‌شود. وی درباره وضعیت این روزهای بازار سررسید بیان داشت: چالش اصلی تولیدکنندگان در حوزه سررسید تأمین مواد اولیه است. محدودیت واردات مواد اولیه باعث شده است تا تولیدکنندگان مجبور شوند با متحمل شدن هزینه‌های اضافی دست ‌به‌کار تولید مواد اولیه بزنند. تولیدات داخلی علاوه بر هزینه‌های سرباری که برای تولیدکنندگان این بخش ایجاد می‌کنند، آنها را با مسائل دیگری نیز درگیر می‌کنند؛ برای مثال تولید بعضی مواد اولیه مانند ترمو در ایران به سادگی امکان‌پذیر نیست و ما مجبور هستیم به استفاده از کالای جایگزین روی بیاوریم که این کار نیز کیفیت نهایی را پایین می‌آورد.

    وی در ادامه افزود: وزارت ارشاد دراین‌بین ما را با چالش‌های دیگری نیز روبرو می‌کند. سال گذشته در ۲۰ مهرماه مناسبت‌ها را اعلام کردند امسال در اواسط آبان ماه هستیم اما هنوز برای این مهم اقدامی نکرده‌اند!

     مدیرعامل صنایع چاپ و بسته‌بندی گاموت: مسئله کاغذ مهمترین مشکل بازار است

    مدیرعامل مجموعه گاموت در ادامه بیان داشت: مسئله کاغذ یکی دیگر از موضوعات مهمی است که همه صنوف به‌نوعی برای تهیه آن با مشکل مواجه هستند. برای تأمین کاغذ موردنیازمان مجبور به وارداتیم و به دلیل مشکلات اقتصادی و ارتباطی با جهان، با نوسانات شدید قیمت این کالای استراتژیک مواجه هستیم. ما به‌عنوان تولیدکننده مجبور هستیم تنها روی توانایی‌های خودمان حساب بازکنیم چون متأسفانه دولت در این زمینه کار مؤثری انجام نداده است.صنایع چاپ و بسته‌بندی گاموت

    وی افزود: مجموعه گاموت همواره برای خلق تولیدات جدید کوشا بوده است و از همین رو سعی داریم تا تولیداتمان بر مبنای محتوای کاربردی باشد. ما در کار نشر نیز دست داریم و به همین دلیل با ایجاد کتاب‌های صوتی در سررسید‌های امسال سعی داریم تا کالایی با ارزش‌افزوده بالا به بازار این حوزه ارائه بدهیم.

    بیشتر بخوانید: صدور مجوز راه اندازی ۱۱ شهرک صنفی و ساماندهی اصناف

    صادقی بیان داشت: متأسفانه مسئله کپی‌رایت در ایران وجود دارد و کار جدی نیز در این بخش نمی‌توان انجام داد. به‌محض رونمایی از محصول مشاهده می‌کنیم که مشابه کالای تازه تولیدشده به بازار عرضه می‌شود. ما نیز مجبور شدیم تا خودمان را با این مهم وفق بدهیم. شما می‌توانید کارتان را ثبت کنید اما عملاً با یک تغییر کوچک می‌توانند از روی کار شما کپی کنند. صنایع چاپ و بسته‌بندی گاموت

    وی در انتها افزود: بازار سرسید عملاً به سمتی پیش می‌رود که تنها کسانی می‌توانند در آن دوام بیاورند که از سرمایه مالی بسیار قوی برخوردار باشند. مجموعه‌های متوسط و ضعیف با وجود مشکلاتی که در حال حاضر به وجود آمده‌اند مجبور به ترک بازار خواهند شد.

    گفتنی است که نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات، برندسازی، بازاریابی، زنجیره صادرات و صنایع وابسته از ۱۳ تا ۱۶ آذرماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

    صنایع چاپ و بسته‌بندی گاموت

    مقاله قبلیجایگزینی کارخانه کاغذ غرب با گاوداری
    مقاله بعدیبازدید ۸۰ هیئت تجاری از سی امین نمایشگاه بین‌ المللی چاپ تهران

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.