بازدید ۸۰ هیئت تجاری از سی امین نمایشگاه بین‌ المللی چاپ تهران

    گفت و گو با جلیل غفاری رهبر، رئیس هیئت‌مدیره شرکت آروین مهر فجر 

    0
    54
    سی امین نمایشگاه بین‌ المللی چاپ غفاری رهبر

    ۸۰ هیئت تجاری داخلی و خارجی از سی امین نمایشگاه بین‌ المللی چاپ و بسته‌ بندی تهران بازدید می‌کنند.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ایبنا؛ جلیل غفاری‌رهبر رئیس هیئت‌مدیره شرکت آروین مهر فجر با اشاره به برگزاری سی امین نمایشگاه بین‌ المللی چاپ و بسته‌ بندی تهران، عنوان کرد: نمایشگاه امسال در متراژی به وسعت ۲۵ هزار مترمربع در ۱۲ سالن با حضور جمع گسترده‌ای از فعالان حوزه چاپ و بسته‌ بندی و صنایع وابسته برگزار می شود.

    وی درباره بخش خارجی نمایشگاه و شرکت‌کنندگان این بخش، توضیح داد: نمایندگانی از کشورهای آلمان، فرانسه، چین و هند جدیدترین دستاوردهای خود را در بخش‌های مختلف چاپ و بسته‌ بندی به نمایش خواهند گذاشت.

    غفاری‌رهبر با بیان اینکه امسال بر عرضه نوآوری‌ های جدید صنعت چاپ در این رویداد نمایشگاهی تاکید داشتیم، گفت: انجمن‌ ها و تشکل‌ های صنعت چاپ مثل هرسال در این نمایشگاه حضور دارند و به‌دنبال تعامل و ارتباط با صنف و فعالان بخش‌های مختلف چاپ هستند.

     

    برگزاری دوره های آموزشی متنوع در سی امین نمایشگاه بین‌ المللی چاپ

    وی همچنین از برگزاری دوره‌ های آموزشی متنوع در حاشیه نمایشگاه خبر داد و افزود: چهار روز نمایشگاه، مجموعه‌ای از کارگاه‌ ها، دوره‌ ها و کلاس‌ های آموزشی با موضوعات روز صنعت چاپ با حضور استادان خبره پیش‌بینی شده است.

    بیشتر بخوانید: مهم‌ترین مزیت ایران پرینت پک تخصصی بودن آن است

    به‌گفته غفاری‌رهبر، هماهنگ شده است که ۸۰ هیئت تجاری از داخل و کشورهای منطقه برای آشنایی با دستاوردها و فعالیت‌ های چاپ ایران از این نمایشگاه بازدید داشته باشند.

    گفتنی است که سی امین نمایشگاه بین‌ المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته، موسوم به ایران پرینت پک (IPP) از ۲۲ تا ۲۵ آذرماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

    مقاله قبلیمدیرعامل صنایع چاپ و بسته‌بندی گاموت:ابتکار و نوآوری رمز ماندگاری است
    مقاله بعدیفروش طرح ترافیک در روزهای آلوده ممنوع شد

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.