به مخاطبان نمایشگاه کتاب ۶۰ میلیارد تومان یارانه مستقیم پرداخت می شود

    0
    48
    مخاطبان نمایشگاه کتاب

    وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه هیئت دولت با اشاره به هزینه برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: ۶۰ میلیارد تومان یارانه مستقیم خرید کتاب به مخاطبان نمایشگاه کتاب پرداخت می‌شود.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ایبنا؛ محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارشنبه (۲۲ آذرماه) درحاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران حاضر و به پرسش آن‌ها پاسخ داد.

    وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام خبر برگزاری آیین تشیع و تدفین پیکر یک شهید گمنام در میدان بهارستان و این وزارتخانه گفت: در آخرین روزهای پاییز، پیکر یک شهید گمنام در میدان بهارستان تشییع و در محل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به خاک سپرده خواهد شد. از همه همکاران و خبرنگاران برای حضور دراین آیین دعوت می‌کنم.

    وی با اشاره به عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تحقق شعار بازگشت به مسجد ادامه داد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تحقق شعار «بازگشت به مسجد» گام عملی برداشته و ۱۳۰۰ کانون فرهنگی هنری بانوان تشکیل داده است. بانوان عفیف و پیشتاز ایرانی که به برکت انقلاب اسلامی، در جایگاه‌های مهم کشور حضور دارند، با حضور در مساجد و اداره کانون‌ها به فضای تعاملی بیشتری منجر خواهد شد.

    اسماعیلی در ادامه با اشاره به هزینه برگزاری نمایشگاه کتاب و پرداخت یارانه مستقیم خرید کتاب به مخاطبان نمایشگاه کتاب گفت: در بازه زمانی برگزاری نمایشگاه کتاب تهران که با هزینه ۱۶۰ میلیارد تومان برپا می‌شود، ۶۰ میلیارد تومان یارانه مستقیم خرید کتاب به مخاطبان نمایشگاه کتاب پرداخت می‌شود. فقط معاونت امور فرهنگی، ۱۱ رویداد کتاب‌محور برگزار می‌شود.

    بیشتر بخوانید: توسعه «شهرآفتاب» برای برگزاری سی‌ و چهارمین نمایشگاه کتاب

    وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشار به تقدیر رئیس جمهور از تقویت نشاط فرهنگی در کشور گفت: بخش عمده توقعات اصحاب فرهنگ و هنر در برنامه هفتم توسعه منعکس شده است؛ همچنین نظام مالیاتی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ به اصلاح نیاز داشت؛ بنابراین اصلاح برخی مواد با رایزنی با وزیر امور اقتصادی و دارایی در حال پیگیری است.

    مخاطبان نمایشگاه کتاب

    مقاله قبلیسی‌امین نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته افتتاح شد
    مقاله بعدیخودکفایی در تولید کاغذ و خداحافظی با کمبودها و کاهش چاپ کتاب

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.