مراسم تجلیل از ایثارگران صنعت چاپ کشور برگزار شد

    0
    194
    ایثارگران صنعت چاپ کشور

     مراسم تجلیل از ایثارگران صنعت چاپ کشور در قالب بیست و سومین جشنواره ملی صنعت چاپ، امروز سه شنبه ۲۸ آذرماه در سالن سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور جمعی از فعالان چاپ کشور برگزار شد.

    به گزارش خبرنگار چاپ و نشر آنلاین؛ علی اکبر ابراهیمی در ابتدای این مراسم گفت: این مراسم به پاس مجاهدت و رشادت های ایثارگران فعال در صنعت چاپ که در هشت سال دفاع مقدس تاریخ انقلاب را تغییر دادند برگزار شد. از همه افرادی که ما را در برگزاری این برنامه همکاری کردند، تشکر می‌کنم.

    ایثارگران صنعت چاپ کشوردر ادامه بیانیه مراسم تجلیل از ایثارگران صنعت چاپ کشور؛ توسط حمید غفاری مسئول پایگاه بسیج صنف چاپ و مدیر چاپ و نشر نور حکمت قرائت شد.

     

    امنیت ایران به برکت جانبازان، ایثارگران و شهدا

    ایثارگران صنعت چاپ کشورسرهنگ روح الله اسلام دوست فرمانده ناحیه امام خمینی (ره) به عنوان سخنران دیگر مراسم تجلیل از ایثارگران صنعت چاپ کشور گفت: نعمت حیات با هیچ چیز قابل مقایسه نیست اما به برکت جانبازان، ایثارگران و شهدا ما در امنیت کامل ایران اسلامی به سر می بریم. به شکرانه این امنیت و آسایش باید سجده شکر به جا بیاوریم. ما تا ابد زیر منت شهدا و شرمنده آنها هستیم که این نیز فرموده مقام معظم رهبری است. ان شالله بتوانیم مسیر شهدا را ادامه بدهیم.

    سپس در ادامه مراسم تجلیل از ایثارگران صنعت چاپ کشور تعدادی از ایثارگران دوران دفاع مقدس به بیان خاطرات خود از هشت سال دفاع مقدس پرداختند.

     

    تشکیل کانون ایثارگران صنعت چاپ

    ایثارگران صنعت چاپ کشور یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت ارشاد بیان داشت: افتخار داریم میزبان ایثارگران هشت سال دفاع مقدس هستیم. ایثارگرانی که در عرصه صنعت چاپ خدمت به کشور را ادامه دادند و ادامه جهادشان را با حضور در صنعت و اقتصاد ادامه دادند.

    وی ضمن تشکر از علی اکبر ابراهیمی مدیرکل دفتر چاپ و نشر ارشاد و تمام افراد و مجامع صنفی که در برگزاری این مراسم همکاری داشتند، گفت: همه ما بدهکار انقلاب اسلامی هستیم و هیج کس هیچ منتی بر انقلاب ندارد. اگر افتخاری است برای ایثارگران است.

    احمدوند ادامه داد: همه اعتقاد داریم امور کشور با کفایت ایثارگران امور مختلف به سامان خواهد رسید این همراهی در صنعت چاپ ایجاد شده است و عزم جدی در وزارت ارشاد برای تحول در صنعت چاپ ایجاد شده است. من دیداری با مسئولان صمت داشتم که آن ها آمادگی دارند طبق مسیری که وزارت ارشاد به عنوان متولی صنعت چاپ ترسیم کرده خدماتشان را ارائه کنند.

    وی در پایان صحبت هایش در مراسم تجلیل از ایثارگران صنعت چاپ کشور پیشنهاد تشکیل کانون ایثارگران صنعت چاپ با محوریت ایثارگران در دفتر امور چاپ ارائه کرد.

    ایثارگران صنعت چاپ کشور

    بیشتر بخوانید:  تجلیل از چاپخانه داران حامی رزمندگان دفاع مقدس توسط اتحادیه

    تجلیل از ایثارگران صنعت چاپ کشور

    در پایان مراسم از برخی ایثارگران فعال صنعت چاپ تجلیل شد که اسامی آن ها به شرح زیر است:

    رضا فلاح حسن آبادی از تهران (مدیر لیتوگرافی تخت جمشید)

    بیژن بهادری از تهران (مدیر لیتوگرافی توسن)

    حسین سینجلی از تهران ( چاپخانه پیام آزادی)

    مهدی باقی از استان گلستان (مدیر داخلی چاپ باقی)

    شیرعباس توحیدی از استان کرمانشاه (چاپخانه دار)

    محمد جواد فلاح نفتی از استان یزد (چاپ فجر تفت)

    مصطفی ربیعی از استان اصفهان (چاپخانه فرهنگ شهر رضا)

    اصغر قاسمی کشتی بان از آذربایجان غربی (چاپخانه اندیشه)

    مقاله قبلیوضعیت تعطیلات آخر هفته در نوبت رسیدگی مجلس
    مقاله بعدیطراحی بسته‌ بندی؛ از آنچه که هست تا آنچه که باید باشد

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.