مدیرعامل شرکت طلاکوب ایوبی: IPP مهم ترین رویداد صنعت چاپ و بسته بندی

    0
    102
    مدیرعامل شرکت طلاکوب ایوبی

    مدیرعامل شرکت طلاکوب ایوبی با بیان اینکه به جز یک دوره، در تمام ادوار نمایشگاه چاپ، بسته بندی و صنایع وابسته موسوم به ایران پرینت پک حضور داشته است، بیان کرد که مجریان نمایشگاه باید به نحوه جانمایی ها دقت بیشتری داشته باشند. 

    انتقاد مدیرعامل شرکت طلاکوب ایوبی از نحوه جانمایی غرفه ها 

    اسماعیل ایوبی مدیرعامل شرکت طلاکوب ایوبی و صاحب برند بانک اطلاعات خرید و فروش دستگاه های چاپ و بسته بندی ایوبی است. به گزارش چاپ و نشر آنلاین، وی در رابطه با حضور این مجموعه در سی امین نمایشگاه ایران پرینت پک، اظهار داشت: بنده ۳۷ سال است که در صنعت چاپ و بسته بندی ایران فعالیت دارم و سی سال است که در این نمایشگاه شرکت می کنم. هدفمان از حضور در این آوردگاه ایجاد ارتباطات موثر در زمینه تجارتی که داریم و در نهایت خرید و  فروش دستگاه های چاپ است.

    وی ادامه داد: نمایشگاه ایران پرینت پک مهمترین نمایشگاهی است که در صنعت چاپ و بسته بندی کشور برگزار می شود، نمایشگاهی که سبقه برگزاری اش آن را از رقبای خود متمایز کرده است. بنده در دیگر نمایشگاه هایی که در حوزه این صنعت برگزار می شود نیز شرکت می کنم اما به هرحال برای ما حضور در این رویداد ارجح است و هرسال در آن حضور می یابیم.

    مدیرعامل شرکت طلاکوب ایوبیایوبی تصریح کرد: سی امین نمایشگاه IPP در وسعتی زیاد برگزار شد و بازدیدکنندگان خوبی هم داشت. البته ما در سال های گذشته مشتریانی از کشورهای آلمان، عراق، ترکمنستان و کشورهای آسیای میانه هم داشتیم اما امسال تنها مراجعه کنندگان ما از کشور افغانستان بودند.

    این فعال صنعت چاپ و بسته بندی اذعان داشت: یکی از مشکلاتی که بیشتر مواقع در رابطه با این نمایشگاه با آن مواجه هستیم، بحث جانمایی ها است. ما امسال برج دو ثبت نام و درخواست کردیم که در یکی از سالن ها به ما غرفه بدهند اما متاسفانه در فضای باز به ما غرفه دادند. این درحالی است که در سالن ۳۸B غرفه های خالی وجود داشت. حتی ما این پیشنهاد را کردیم که به این فضای خالی نقل مکان کنیم اما مجریان نمایشگاه قبول نکردند و گفتند در این صورت باید هزینه دو غرفه را متقبل شوید.

    بیشتر بخوانید: مدیرعامل شرکت گرینفیلد: استقبال بی نظیر از IPP

    مدیرعامل شرکت طلاکوب ایوبی ادامه داد: پیشنهاد من به مجریان نمایشگاه این است که وقتی زمان نمایشگاه در نیمه دوم سال است در فضای باز غرفه به هیچ مجموعه ای اختصاص ندهند. ما در این فضای سرد هیچ امکاناتی نداشتیم و حتی برق غرفه نمایشگاه در سومین روز از این رویداد به ما تحویل داده شد که این یعنی ما با مشکلات عدیده ای مواجه شدیم. امیدوارم در سال های آتی دیگر شاهد چنین مشکلاتی نباشیم. مدیرعامل شرکت طلاکوب ایوبی

    مقاله قبلیرواج روزافزون کتاب‌ های الکترونیکی
    مقاله بعدیمدیرعامل شرکت خلاق اریسا:رونق بازار هدایای تبلیغاتی به کمک تولیدات داخلی ممکن است

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.