مدیرعامل سالنامه دموت: مسئولان برپایی نمایشگاه در جانماییها امسال ضعیف عمل کرده بودند و دیدشان نسبت به این مسئله بسیار بیزینسی بود. این ایرادی است که به نظر بنده باید حل شود، در غیر این صورت برندهای مطرح ازجمله مجموعه ما از شرکت در آوردگاههای سال بعد استقبال نخواهد کرد.
علی مهتابخواه مدیرعامل سالنامه دموت است. وی درباره چگونگی برپایی نوزدهمین دوره نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی بیان داشت: با وجود آنکه نمایشگاه امسال زودتر از موعد برپا شد ولی تعداد بازدیدکنندگان ما خوب بود و میتوانم بگویم که در کل بازخورد خوبی داشتیم.
وی در ادامه درباره حضور بخش بینالملل در این آوردگاه بیان داشت: ما بازدیدکنندگانی از کشور عراق داشتیم و رایزنیهایی نیز انجام شد که باید دید بعد از نمایشگاه به کجا خواهد رسید. بسیاری از مشتریان ما در این رویداد شرکت میکنند و میتوانند تمامی تولیدات و محصولات ما را ببینند و تصمیمگیری کنند؛ در مرحله بعدی هدف ما توسعه کار و یافتن مشتریهای جدید بود که در هر دو مورد توانستیم موفق عمل کنیم.سالنامه دموت
مدیر عامل سالنامه دموت؛ جانمایی نا مناسب بود
مدیر مجموعه دموت اظهار داشت: مسئولان برپایی نمایشگاه در جانماییها امسال ضعیف عمل کرده بودند و دیدشان نسبت به این مسئله بسیار بیزینسی بود. این ایرادی است که به نظر بنده باید حل شود، در غیر این صورت برندهای مطرح ازجمله مجموعه ما از شرکت در آوردگاههای سال بعد استقبال نخواهد کرد.
بیشتر بخوانید: ارشاد حمایتگر سند راهبردی صنعت چاپ ایران باشد
وی در ادامه افزود: ما بهعنوان کسانی که هرساله در همه آوردگاهها حضور پیدا میکردیم تصمیم داریم تا از سال آینده در هیچکدام از نمایشگاهها حضور پیدا نکنیم، برگزارکنندگان با ما همکاری نمیکنند، در مورد مسئله جانمایی خیلی اذیت شدیم. با توجه به هزینههایی که میکنیم برای ما مهم است که وقتی در نمایشگاه شرکت میکنیم در کدام سالن قرار داشته باشیم. قرار بر این بود که در سالن ۳۸ به ما غرفه بدهند که ندادند؛ باآنکه بازخورد خوبی داشتیم اما تصمیم داریم که این هزینه را جای دیگری صرف کنیم. شاید در نمایشگاه خصوصی حضور پیدا کنیم، اگر در سال آینده نیز بهاینترتیب بخواهند برخورد کنند، قطعاً در نمایشگاه شرکت نخواهیم کرد.