هلدینگ کیمیای نقش الماس؛ انتخاب هوشمندانه روزهای برگزاری نمایشگاه IPP

    0
    70
    هلدینگ کیمیای نقش الماس

    مدیرعامل هلدینگ کیمیای نقش الماس روزهای برگزاری نمایشگاه را نقطه قوت آن برشمرد و اظهار داشت که این یک تصمیم هوشمندانه از سوی مجریان نمایشگاه بود. 

    هلدینگ کیمیای نقش الماس در نمایشگاه ایران پرینت پک

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین، سعید حاجیلو مدیرعامل هلدینگ کیمیای نقش الماس با بیان اینکه امسال نهمین تجربه حضور در نمایشگاه ایران پرینت پک را پشت سر گذاشته است، گفت: سی امین دوره نمایشگاه ایران پرینت پک در شرایط پساکرونا برگزار شد، به این معنا که ارتباطات جهانی درحال بازگشت به شکل اولیه اش است.

    مدیرعامل هلدینگ کیمیای نقش الماس افزود: از این نظر هم شرکت کنندگانی که از شهرستان های کشور در زمینه مواد اولیه حرفی برای گفتن دارند، حضور چشمگیری داشتند و تولیداتشان را به نمایش گذاشتند و هم شاهد حضور شرکت کنندگان خارجی در این رویداد بودیم که سالن ۳۵ کاملا به آنها اختصاص داشت. البته در سالن های دیگر هم شرکت های خارجی حضور داشتند که هم مواد اولیه، هم ماشین آلات و هم تکنولوژی را در این آوردگاه ارائه دادند.

    وی ادامه داد: یکی دیگر از اتفاقات دیگری که در این نمایشگاه به وقوع پیوست که اتفاقا من فکر می کنم کاملا هوشمندانه و برنامه ریزی شده هم بود، روزهای برگزاری نمایشگاه بود که در واقع روزهای ابتدایی آن در آخر هفته و دو روز پایانی نیز در روزهای قبل از تعطیلی یکشنبه ۲۶ آذرماه بود. این باعث شد که شاهد حضور بازدیدکنندگانی از شهرستان ها و حتی نمایندگانی از کشورهای همسایه باشیم. این اتفاق مبارکی بود.

    هلدینگ کیمیای نقش الماسحاجیلو یکی از ضعف های سی امین نمایشگاه ایران پرینت پک را ساعات برگزاری آن برشمرد و اظهار داشت: هشت صبح تا سه بعد از ظهر برای نمایشگاهی به وسعت و قدمت IPP بسیار کوتاه است، درحالی که در سایر نقاط جهان نمایشگاه ها معمولا از ده صبح شروع می شود. ساعات اولیه نمایشگاه مقارن با ساعت بیداری و آماده شدن بسیاری از بازدیدکنندگان به ویژه افرادی است که از شهرستان تشریف آورده اند و تا خودشان را به نمایشگاه برسانند نیمی از زمان مقرر به پایان رسیده است.

    مدیرعامل هلدینگ کیمیای نقش الماس ادامه داد: بهتر است ادوار بعدی نمایشگاه از نه صبح تا ۵ بعد از ظهر یا از ده صبح تا هفت شب باشد. مسئولان اگر این تمهیدات را به خاطر ترافیک خیابان های اطراف اندیشیده اند می توانند که ساعات پایانی نمایشگاه را دیرتر درنظر بگیرند تا این مشکل هم برطرف شود.

    بیشتر بخوانید: شرکت الوبگ؛ نظم و روند خوب نمایشگاه ایران پرینت پک

    وی خاطرنشان کرد: ایران پرینت پک نمایشگاهی با قابلیت و توانمندی بالا است. شرکت های بزرگ با وسعت بالا در این آوردگاه شرکت کرده اند که این خود نشان دهنده شکوه نمایشگاه است. به عقیده من برگزار کنندگان بیش از این نمی تواند کاری برای نمایشگاه انجام دهند چراکه تمام تلاش خود را انجام داده اند و مابقی به دولتمردان ما مربوط می شود که راه را برای مراوده و رابطه و دادو ستد با کشورهای همسایه و خاورمیانه تسهیل کنند. قطعا اگر این مهم از طریق دولتمردان انجام و روانسازی شود حضور ما نیز بیش از گذشته پررنگ تر خواهد شد. هلدینگ کیمیای نقش الماس

    مقاله قبلیشرکت الوبگ؛ نظم و روند خوب نمایشگاه ایران پرینت پک
    مقاله بعدیتصویب طرح سرمایه‌ گذاری تولید انواع کارتن و کاغذ در منطقه آزاد ارس

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.