افق قطعات آسیا؛ افتتاح شعبه جدید

    0
    90
    نمایشگاه دروپا افق قطعات آسیا

    مدیرعامل شرکت افق قطعات آسیا از افتتاح شعبه جدید این مجموعه در دبی خبر داد و در ادامه به بیان نظرات خویش در رابطه با سی امین نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و صنایع وابسته پرداخت. 

    رضایت مدیرعامل افق قطعات آسیا از سازماندهی خوب نمایشگاه IPP

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین، هاشم احمدی مدیرعامل افق قطعات آسیا اظهار داشت: به‌تازگی شعبه تأمین قطعات دستگاه‌های چاپ شرکت افق قطعات آسیا در امارات و شهر دبی افتتاح شد. سعی می‌کنیم در هلدینگی که ایجاد کرده‌ایم زمینه ایجاد قطعات جدید برای ماشین‌آلات جدید را ایجاد کنیم تا به این شکل مخاطبانمان بتوانند بهترین استفاده را از ثمره کار ما ببرند؛ چراکه بخش مهمی از دغدغه ذهنی چاپخانه‌داران تهیه قطعات ماشین‌آلاتشان است که می‌تواند در صورت جواب به موقع نگرفتن و تأمین نشدن ملزومات، موجب خواب خط تولیدشان شود.

    وی با بیان اینکه امسال محصولاتشان از لحاظ تنوع رشد ۱۰ درصدی را تجربه کرده‌اند، بیان داشت: با توجه به افولی که در دوره پاندمی کرونا دیدیم خوشبختانه نمایشگاه‌ها دارند جایگاه خودشان را بار دیگر پیدا می‌کنند. نمایشگاه ایران پرینت پک هم در دومین دوره اجرایی‌اش پس از دوره کرونا خیلی بهتر شده است و با شکل‌دهی و سازمان‌دهی خوبی که برای آن صورت گرفته، در حال نزدیک شدن به استانداردهای نمایشگاه‌های اروپایی است.

    مدیرعامل شرکت افق قطعات آسیا تصریح کرد: ما با توجه به بازتابی که از بازدید مخاطبانمان در طول برگزاری نمایشگاه داشتیم معتقدم که مجریان در جلب رضایت مخاطبان هم موفق عمل کرده‌اند.

    افق قطعات آسیااحمدی اذعان داشت: نمایشگاه‌ها بازتاب توانمندی‌های چاپخانه‌داران و افراد فعال در این فرآیند هستند. بدون شک ارتقای توانمندی شرکت‌های این صنعت از چاپخانه‌دار تا فعالان چرخه تکمیل و پشتیبانی ماشین‌آلات در رشد کیفی نمایشگاه تأثیرگذار بوده است؛ بنابراین با افزایش سطح کیفی نمایشگاه، مخاطبان بهتر می‌توانند به نتیجه دلخواهشان دست یابند. از این نظر نمایشگاه IPP با رشد کیفی مناسب توانسته به این مهم دست یابد.

    وی خاطرنشان کرد: اگرچه بازدیدکنندگان و شرکت‌کنندگان از سطح کیفی نمایشگاه راضی هستند اما نیاز است که شرکت‌های خارجی هرچه بیشتر در این رویداد شرکت کنند. البته امسال شاهد حضور تعداد بیشتری از شرکت‌های خارجی ازجمله چینی‌ها بودیم اما باید بدانیم که تنها حضور چینی‌ها کافی نیست و باید تلاش کنیم تا شرکت‌های اروپایی را برای حضور در این رویداد ترغیب و شرایط را برای حضورشان تسهیل کنیم.

    بیشتر بخوانید: شرکت الوبگ؛ نظم و روند خوب نمایشگاه ایران پرینت پک

    احمدی در پایان گفت: یکی از اعتراضاتی که بنده همواره به مجریان نمایشگاه داشتم این بوده است که بخش تبلیغات میدانی را تقویت کنند چراکه برخی افراد یا دیر از برگزاری آن مطلع می‌شوند یا اصلاً متوجه نمی‌شوند! به نظر بنده اگر از طریق پخش تیزر در تلویزیون یا محافل تبلیغاتی برون نمایشگاهی از افراد مرتبط با صنعت چاپ برای بازدید از این رویداد مهم دعوت شود، بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

    مقاله قبلیبرگزاری سومین نمایشگاه آینده چاپ ایران در تابستان ۱۴۰۳
    مقاله بعدیممنوعیت شورای رقابت برای فیدیبو

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.