هلدینگ خجسته؛ ایجاد زیرساخت در زمینه چاپ جعبه

    0
    80
    مدیر مجتمع چاپ خجستگان

     هلدینگ خجسته و حضوری برجسته در نمایشگاه IPP 

    مدیرعامل هلدینگ خجسته ضمن بیان تجربه خود از حضور در سی امین نمایشگاه چاپ، بسته بندی و صنایع وابسته از ایجاد زیرساخت هایی لازم در این هلدینگ برای ایجاد خط تولید چاپ جعبه خبر داد. 

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین، مجتمع چاپ و تبلیغات خجسته، مجتمع چاپ خجسته‌نو، مجتمع چاپ نقش رنگ خجستگان، شرکت چاپ و نشر سبزآرنگ، مجتمع چاپ طایفه و مجتمع چاپ لیبل برجیس ازجمله چاپخانه‌های تحت مدیریت هلدینگ خجسته محسوب می‌شوند. محمود ذوالفقاری مدیر مجموعه هلدینگ خجسته در رابطه با حضورش در سی‌امین نمایشگاه ایران پرینت پک بیان داشت: شرکت ما امسال با هدف معرفی محصولاتش در حوزه بسته‌بندی، لیبل و پکیجینگ در نمایشگاه حضور یافت چراکه در این زمینه‌ها از ظرفیت خوبی برخوردار است.

    وی ادامه داد: ما هم‌اکنون در هلدینگ خجسته زیرساخت‌هایی را در زمینه چاپ جعبه ایجاد کرده‌ایم و پیش‌بینی می‌کنیم که سال آینده تبدیل به یکی از واحدهای پر تقاضا در این عرصه خواهیم شد.

    هلدینگ خجستهذوالفقاری تصریح کرد: نمایشگاه IPP، میعادگاهی است که می‌تواند به بهترین شکل مصرف‌کننده را به تولیدکننده متصل کند. جایگاه این رویداد در صنعت چاپ و بسته‌بندی کشور بسیار والا است. درواقع ایران پرینت پک فرصتی غیرقابل‌انکار برای فعالان این عرصه به‌منظور معرفی محصولات و ایجاد ارتباطات مؤثر با تولیدکنندگان و فروشندگان است.

    این فعال صنعت چاپ با اشاره به حضور شرکت‌های بین‌المللی در نمایشگاه ایران پرینت پک، بیان داشت: با توجه به شرایط موجود در کشور و مسائلی که در زمینه واردات وجود دارد، حضور این شرکت‌ها شرایط را تغییر نخواهد داد؛ امروز مسئله واردات معضل اساسی ما است و تا این مشکل حل نشود، چیزی تغییر نخواهد کرد.

    بیشتر بخوانید: آدا اتوماسیون کوشا؛ رسته ماشین سازی سنگ زیرین صنعت چاپ

    وی خاطرنشان کرد: به‌طورکلی سی‌امین دوره نمایشگاه ایران پرینت پک را قابل قبول و رو به پیشرفت توصیف می‌کنم؛ امسال نمایشگاه خوب بود و می‌توانم بگویم که در مقایسه با دوره‌های پیشین خود تعداد شرکت‌کنندگان آن افزایش چشمگیری داشت.

    مقاله قبلیاکوپارس؛ ضرورت حمایت بانک‌ها و ارائه تسهیلات به فعالان چاپ و بسته بندی
    مقاله بعدیبی توجهی به معافیت مالیاتی ناشران و کتابفروشان توسط سازمان امور مالیاتی

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.