برگزاری بیست و سومین جشنواره صنعت چاپ ایران و تقدیر از شایسته سالاری

    گفت و گو با حمیدرضا طاهری آشتیانی رئیس هیئت مدیره تعاونی چاپخانه داران تهران

    0
    109
    طاهری مشکلات صنعت چاپ

    بیست و سومین جشنواره صنعت چاپ ایران نوعی ترویج و تشویق شایسته سالاری است. یک اثر ارزشمند ماحصل تلاش یک تیم در حوزه های تامین مواد اولیه، ماشین سازی و… است. حوزه چاپ یک صنعت b to b است. خدماتی که این حوزه ارائه می دهد باعث ایجاد موج پویایی در بازار می شود. از همین رو افراد فعال در این بخش شایسته تفقد و تقدیر هستند.

     حمیدرضا طاهری آشتیانی رئیس هیئت مدیره تعاونی چاپخانه داران تهران در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار  چاپ و نشر درباره برپایی بیست و سومین جشنواره صنعت چاپ ایران گفت: بنده افتخار این را داشتم که در طی ۱۰ الی ۱۲ دوره که از برپایی این رویداد مهم صنعت چاپ می گذرد به عنوان داور نظاره گر کارهای جدیدی باشم که در این جشنواره توسط هنرمندان و صنعت گران حوزه چاپ ارائه می شود.

    وی در ادامه افزود: این صنعت با دغدغه های فراوانی دست و پنجه نرم می کند و فعالان این حوزه با وجود همه این گرفتاری ها دست به کارهای بزرگ و خلاقانه ای زده اند؛ بنابر این شایسته و بایسته است که از کارهای ارزنده ای که در این بخش صورت گرفته است تقدیر ویژه ای به عمل آورده شود.

    طاهری آشتیانی اظهار داشت: جشنواره یک ارزیابی و نگاهی است به خروجی های ارزنده این صنعت؛ از همین رو رویداد مهمی است که توجه به آن مطابق همه جای جهان از واجبات است.جشنواره صنعت چاپ ایران

    ترویج فرهنگ در بیست و سومین جشنواره صنعت چاپ ایران

    رئیس هیئت مدیره تعاونی چاپخانه داران تهران همچنین بیان داشت: هر جشنواره و سنتی یکسری نقاط قوت و ضعف دارد. در سال های گذشته برای جشنواره معیارهای ارزیابی تدوین نشده بود. این مشکل بزرگی بود اما به همت جناب نورایی و یگانه معیارهای ارزیابی تدوین شد و این موضوع کمک فراوانی به ارزیابی های صحیح و اصولی کرد.جشنواره صنعت چاپ ایران

    وی در ادامه تصریح کرد: چاپخانه داران خوبی داریم که متاسفانه در این جشنواره کارهای چاپی خود را برای ارزیابی ارسال نمی کنند. این مطلب باعث می شود تا نتوانیم از کارهای ارزنده این عزیزان تقدیر به عمل آوریم.جشنواره صنعت چاپ ایران

    رئیس هیئت مدیره تعاونی چاپخانه داران تهران افزود: پیشنهاد بنده این است که یک چنین رویدادهایی  هرساله در یک موعد مقرر برپا شود. یک ورزشکار می داند که برای مثال فلان مسابقه ورزش در یک تاریخ مشخص در سال برگزار می شود؛ او هم برنامه ریزی های لازم را انجام می دهد تا بتواند با آمادگی در مسابقات شرکت کند؛ مهم است که این رویدادها به شکل روتین و پر تکرار در تاریخ مقرر برپا شود. به این ترتیب این عزیزان می دانند که باید در طول سال کارهای نفیس و خلاقانه ای که تولید می کنند را برای این جشنواره کنار بگذارند و در زمان مشخص برای جشنواره ارسال کنند.

    طاهری آشتیانی اظهار داشت: این رویداد به نوعی ترویج و تشویق شایسته سالاری است. یک اثر ارزشمند ماحصل تلاش یک تیم در حوزه های تامین مواد اولیه، ماشین سازی و… است. حوزه چاپ یک صنعت b to b است. خدماتی که این حوزه ارائه می دهد باعث ایجاد موج پویایی در بازار می شود. از همین رو افراد فعال در این بخش شایسته تفقد و تقدیر هستند.

    بیشتر بخوانید: شبکه چاپ، فعالیت استارت‌آپ در کنار قدمت نام و برند

    وی در ادامه افزود: باید برای شعارهای فرهنگی که روی پاکت های تولیدی نیز چاپ می شوند بخشی را در نظر بگیریم. ما در این صنعت هر سال شاهد تولید میلیاردها پاکت چیپس، پفک، ماکارونی و … هستیم اما تعداد محدودی شعارهای فرهنگی دارند. باید از تولید کنندگانی که شعارهای فرهنگی روی تولیدات خود چاپ می کنند تقدیر به عمل آورده شود.جشنواره صنعت چاپ ایران

    طاهری آشتیانی همچنین در پایان اظهار داشت: یکسری از همکاران و دوستان از برگزاری این رویداد مهم صنعت چاپ بی خبر بودند، به همین دلیل نتوانستند کارهای خود را ارسال کنند و یا برای حضور در این جشنواره ثبت نام کنند. به همین جهت پیشنهاد می کنم تا زمان برپایی این رویداد را تمدید کنند.

    مقاله قبلیسویدا دیموند نوین؛ IPP رویدادی منظم و دقیق
    مقاله بعدیضعف در اطلاع رسانی جشنواره صنعت چاپ

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.