گروه صنایع سلولزی پرشیا؛ رقابت تنگاتنگ صادراتی و لزوم حمایت دولت ها

    0
    65
    گروه صنایع سلولزی پرشیا

    مسئول فروش گروه صنایع سلولزی پرشیا ضمن ارائه توضیحاتی در رابطه با این مجموعه در رابطه با نوع حضورشان در سی امین نمایشگاه ایران پرینت پک سخن گفت. 

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین، مهندس مزدک پهلوان‌ها مسئول فروش بخش مقوای پشت طوسی در گروه صنایع سلولزی پرشیا اظهار داشت: محصولاتی که ما تولید می‌کنیم شامل کاغذ وایت تاپ است که در صنعت بسته‌بندی کاربرد دارد؛ همچنین حدود یک سال است که خط تولید مقوای پشت طوسی را با توانایی تولید از گراماژ ۱۸۰ تا ۵۰۰ آغاز کرده‌ایم؛ البته در حال حاضر این محصول از ۱۹۰ تا ۳۵۰ گرماژ به تولید می‌رسد. کیفیت محصولات ما با توجه به زمان و تلاشی که واحد تحقیق و توسعه شرکت در طول پنج سال گذشته انجام داده، خوب است.

    وی اذعان داشت: ازآنجاکه گروه صنایع سلولزی پرشیا سبقه هفت‌ساله در تولید کاغذ وایت تاپ دارد به‌جز مشتریان داخلی، به کشورهای عراق، افغانستان و کشورهای حاشیه خلیج‌فارس و همچنین یک کشور آفریقایی صادرات داشته است. در مورد صادرات به کشورهای اروپایی نیز با وجود درخواست‌هایی که شده است، به دلیل نوع استانداردهای موجود در اروپا، نوع واردات و نوع ارزی که دریافت می‌کنیم هنوز موفق به صادرات نشده‌ایم. از سوی دیگر رقابت‌هایی با کشورهای روسیه و ترکیه که به علت حمایت دولت‌هایشان وجود دارد که کار را برای ما سخت کرده است.

    مسئول فروش گروه صنایع سلولزی پرشیا: ما یک هلدینگ کامل هستیم که تمام محصولاتمان بازیافتی است و حتی یک درخت را برای تولیداتمان قطع نکرده‌ایم.

    وی ادامه داد: گروه صنایع سلولزی پرشیا یک شرکت دانش‌بنیان است و ما به همت همکارانمان توانسته‌ایم با توجه به اینکه کشور ما یک خطه کم آب محسوب می‌شود، با تسویه مناسب و حوضچه‌هایی که ایجاد کرده‌ایم آب را دوباره به چرخه تولید بازگردانیم. ما یک هلدینگ کامل هستیم که تمام محصولاتمان بازیافتی است و حتی یک درخت را برای تولیداتمان قطع نکرده‌ایم.

    پهلوان‌ها با بیان اینکه گروه صنایع سلولزی پرشیا امسال هفتمین تجربه حضور در نمایشگاه ایران پرینت پک را پشت سر گذاشته است، گفت: این دوره ازنظر شرکت‌کنندگان، غرفه‌سازی‌ها و نظم، خیلی خوب بود. یکی از نقاط مثبت آن نیز نظارت بر ورود و خروج بازدیدکنندگان بود که موجب شد افراد متخصص و مرتبط وارد نمایشگاه شده و از آن بازدید کنند.

    وی بیان داشت: ایران پرینت پک فرصت خوبی برای ارتباط با کشورهای مختلف در اختیار غرفه‌گذاران قرار داد. ما توانستیم با برخی از مشتریان خارجی خود در نمایشگاه دیدار داشته باشیم که این مذاکرات با برخی از این شرکت‌ها و بازدیدکنندگان بین‌المللی بسیار جدی بود و منتج به انعقاد قراردادهایی نیز شد.

    بیشتر بخوانید: ضرورت دستیابی به آمار در صنعت چاپ به منظور پیشرفت

    مسئول فروش مقوای پشت طوسی گروه صنایع سلولزی پرشیا خاطرنشان کرد: چاپخانه‌های کوچک یا شرکت‌های تبلیغاتی حضور کمرنگی در این دوره از نمایشگاه داشتند؛ باوجوداینکه آن‌ها هم بخشی از مشتریان ما را تشکیل می‌دهند. از این نظر معتقدم مجریان نمایشگاه باید در حوزه تبلیغات تمهیداتی را بیندیشند که این مصرف‌کنندگان مواد اولیه هم برای بازدید از نمایشگاه ترغیب شوند.

    مقاله قبلیضرورت دستیابی به آمار در صنعت چاپ به منظور پیشرفت
    مقاله بعدیسالنامه امسال؛ توزیع ناعادلانه در نمایشگاه تبلیغات

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.