سالنامه شفق؛ نوزدهمین دوره نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی پر بارتر از گذشته

    0
    53
    سالنامه شفق

    مدیر تولید سالنامه شفق گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف ما عرضه کارهای جدیدمان بود و درصدد بودیم تا کیفیت کاریمان را به رقبا و مشتریان نشان دهیم. در چنین رویدادهایی دیدارهای حضوری داریم و این تعامل برای صنایع ضروری است.

    جمال زمانی‌مقدم، کارشناس چاپ و مدیر تولید سالنامه شفق است. وی درباره نوزدهمین دوره نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی به خبرنگار چاپ و نشر آنلاین گفت: این دوره نسبت به دوره‌های گذشته تعداد بازدیدکنندگان بیشتری داشتیم و باید بگویم بازخورد ما خیلی خوب بود.

    سالنامه شفقوی در ادامه اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین اهداف ما عرضه کارهای جدیدمان بود و درصدد بودیم تا کیفیت کاریمان را به رقبا و مشتریان نشان دهیم. در چنین رویدادهایی دیدارهای حضوری داریم و این تعامل برای صنایع ضروری است.

    سالنامه شفق: گنجاندن روزهای تعطیل در برنامه نمایشگاه لازم است

    زمانی مقدم افزود: ما دفاتر فانتزی‌مان را برای کشورهای مختلف می‌فرستیم و صادرات داریم؛ در نمایشگاه نیز رایزنی‌هایی انجام دادیم تا بعد از آن به نتیجه برسیم.

    بیشتر بخوانید:معیارهای انتخاب هدایای تبلیغاتی برای مشتریان

    وی در ادامه بیان داشت: سال گذشته اطلاع‌رسانی کم بود و روزهای تعطیل در برنامه برپایی نمایشگاه گنجانده نشده بود. امسال حداقل یک روز تعطیل را در برنامه گنجانده بودند و این ‌یکی از نقاط قوت آوردگاه امسال بود. افرادی که در این صنف فعالیت می‌کنند معمولاً آدم‌های پرمشغله‌ای هستند و تنها در روزهای تعطیل وقت برای کارهایی همچون بازدید از نمایشگاه را دارند؛ از طرفی در نظر گرفتن روزهای تعطیل برای زمان برپایی چنین رویدادی باعث می‌شود تا مشتریان شهرستان نیز بتوانند در آوردگاه حضور پیدا کنند.

    مقاله قبلیادغام اتحادیه صنف صحاف در اتحادیه چاپخانه‌داران تهران؛ ضرورتی اجتناب‌ناپذیر
    مقاله بعدیسالنامه سپیدان؛ لزوم توجه به تبلیغات برای ارتقای صادرات

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.