قالب‌سازی سعدی؛ رونمایی از قالب های جدید در سال ۱۴۰۳

    0
    55
    قالب‌سازی سعدی

    مدیرعامل قالب‌سازی سعدی: ایران پرینت پک امسال از کیفیت خوبی برخوردار بود

    مدیرعامل قالب‌سازی سعدی ضمن ابراز رضایت از کیفیت نمایشگاه ایران پرینت پک، از رونمایی قالب های جدید این مجموعه در نمایشگاه سال آینده خبر داد. 

    قالب‌سازی سعدی از سال ۱۳۷۶ فعالیت حرفه‌ای خود را در زمینه تهیه و ساخت قالب‌های مصرفی در صنعت چاپ و بسته‌بندی و دیگر صنایع وابسته آغاز کرد. به گزارش چاپ و نشر آنلاین، شهرام صبوری مدیرعامل این مجموعه با بیان اینکه از سال ۱۳۸۷ در نمایشگاه ایران پرینت پک حضور دارد، گفت: قالب‌سازی سعدی حدود سه سال است که خط تولید قالب‌های پرتینکس را راه‌اندازی کرده است که امسال هم در سی‌امین نمایشگاه IPP به معرفی این محصول پرداختیم.

    وی افزود: با تلاش همکارانمان در مجموعه قالب‌سازی سعدی موفق به تولید یک سری قالب‌های جدید شده‌ایم، تلاش برای تولید این محصولات از چند سال پیش آغاز شد اما نیازمند به یک سری تکنولوژی‌ها بودیم که اکنون به آن‌ها دست‌یافته‌ایم، امیدواریم که در چند ماه آینده با خرید ماشین‌آلات تخصصی بتوانیم به نتیجه کامل و نهایی برسیم. توضیحات بیشتر در مورد این قالب‌ها را به زمان رونمایی از آن‌ها ‌که احتمالاً سال آینده در همین نمایشگاه اتفاق خواهد افتاد، موکول می‌کنم.

    قالب‌سازی سعدیبیشتر بخوانید: گروه شرکت‌های پرسال؛ IPP ویترینی عظیم از دستاوردهای صنعت…

    صبوری در رابطه با سی‌امین نمایشگاه ایران پرینت پک اظهار داشت: نمایشگاه ایران پرینت پک امسال از کیفیت خوبی برخوردار بود اما آنچه توجه من را جلب کرد تلاش بیشتر شرکت‌کنندگان برای ارائه بهترین نسخه از بود؛ ازنظر غرفه‌سازی‌ها امسال شاهد نوآوری‌های خوبی بودیم که به عقیده من این یکی از نقاط قوت نمایشگاه محسوب می‌شود. به‌طورکلی دید من نسبت به این رویداد مثبت است.

    مدیر قالب‌سازی سعدی خاطرنشان کرد: ما امسال در نمایشگاه ایران پرینت پک شاهد حضور غرفه‌های چینی، هندی و غیره بودیم که این در مقایسه با چند سال گذشته یک‌قدم روبه‌جلو محسوب می‌شود، امیدواریم که این روند در سال‌های آینده نیز ادامه داشته باشد.

    مقاله قبلیجعبه‌ های مقوایی زیبایی، نظم و تنوع می‌خواهد
    مقاله بعدیپویا هنرنوین؛ ضرورت توجه به حوزه صادرات و بسته بندی طبق فرموده مقام معظم رهبری

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.