شرکت روکا؛ نرخ بازدید قابل‌قبول

    0
    47
    شرکت روکا

    مدیر عامل شرکت روکا: نمایشگاه امسال از نظر بازدیدکنندگان در وضعیت مطلوبی قرار داشت و پررونق بود. بنده به‌عنوان شخصی که در ادوار مختلف این رویداد حضورداشته‌ام، از روند برگزاری آن راضی هستم. دوستان برگزارکننده نیز همکاری خوبی با ما داشتند.

    کامران بهرائی مدیرعامل شرکت روکا بیان داشت: مجموعه ما به صور تخصصی روی دستگاه کاتر پلاتر کار می‌کند و نمایندگی برندهای مختلفی مثل گرافتک ژاپن، ایگل چین، اسمارت چین و همین‌طور سیلوئت آمریکا در ایران را دارا است. شرکت روکا در بیستمین سال خدمت خود، مفتخر است که دستگاه‌های موجود را با یک سال گارانتی و پنج سال خدمات پس از فروش به مشتریانش ارائه ‌کند. به‌جرئت می‌گویم که ما جزو سه شرکتی در این بازار هستیم که از نظر خدمات پس از فروش توانسته است نظر مشتریان خود را جلب کرده و آن‌ها را راضی نگاه دارد.

    وی با بیان اینکه مجموعه روکا ششمین حضور خود را در نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی پشت سرگذاشته است، گفت: امسال دو دستگاه جدید شیت کاتر و بدفلت از برند ولکان را در این رویداد عرضه کردیم که تکنولوژی آن مربوط به کشور آلمان بوده و در کشور چین مونتاژ شده است. این دستگاه‌ها برای دوستانی که چاپخانه‌های بزرگ دارند و تصمیم به ارائه کارهایشان با سرعت بالا گرفته‌اند، بسیار مناسب است.شرکت روکا

    بهرائی افزود: دستگاه شیت کاتر بدون نیاز به اینکه اپراتور بالای سرش باشد می‌تواند تا ۲۰۰ ورق را در سینی مخصوص خود لود کند و به‌صورت اتوماتیک همه کارها را انجام می‌دهد. دستگاه فلت‌بد هم امکان برش انواع و اقسام جنس‌ها مانند کاغذ و مقوا را تا ضخامت سه میلی‌متر دارد. استفاده از این دستگاه برای دوستان قالب‌سازی که می‌خواهند نمونه‌های کوچک تولید کنند و برایشان صرف نمی‌کند که هزینه قالب بدهند، عالی است. در کنار آن چنین دستگاهی برای دوستانی که می‌خواهند به‌صورت جدی جعبه و مقواسازی کنند نیز مناسب است.

    وی در رابطه با نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی گفت: نمایشگاه امسال از نظر بازدیدکنندگان در وضعیت مطلوبی قرار داشت و پررونق بود. بنده به‌عنوان شخصی که در ادوار مختلف این رویداد حضورداشته‌ام، از روند برگزاری آن راضی هستم. دوستان برگزارکننده نیز همکاری خوبی با ما داشتند.

    مدیرعامل شرکت روکا: مشکلات هزینه های نمایشگاهی را حل کنند

    بهرائی یکی از مشکلات این آوردگاه را دریافت هزینه غرفه‌های واردکننده به‌صورت ارزی برشمرد و گفت: حداقل فضایی که ما برای غرفه خودمان نیاز داریم بین ۳۰ تا ۴۰ متر است اما ازآنجاکه نمایشگاه هزینه غرفه‌هایی مانند ما که دستگاه‌های خارجی دارند را به‌صورت ارزی دریافت می‌کند، برای ما مقدور نبود که غرفه‌ای بیش از ۱۲ متر را خریداری کنیم. از همین رو موفق نشدیم دستگاه‌های متعددی که داریم را در معرض دید بازدیدکنندگانمان قرار بدهیم.

    بیشتر بخوانید: شرکت پارت؛ بازدید بهتر نسبت به ادوار گذشته

    وی در همین رابطه ادامه داد: همه ما می‌دانیم که شرکت‌هایی مانند ما هزینه حضور در نمایشگاه را از جیب خود پرداخت می‌کنند و ما هیچ کمک‌هزینه‌ای بابت نمایشگاه از شرکت‌های خارجی که نمایندگی آنان را داریم، دریافت نمی‌کنیم از همین رو مجریان نمایشگاه باید تمهیداتی بیندیشند که هزینه غرفه‌ها برای ما به‌صورت ریالی تعیین شود. برای مثال شرکت روکا در نمایشگاه چاپ که در شهر آفتاب برگزار شد، بابت یک غرفه ۷۰ متری ۷۰ میلیون پرداخت کرد اما در این نمایشگاه برای یک غرفه ۱۲ متری حدود ۱۲۰ میلیون هزینه متقبل شدیم. امیدوارم که در سال‌های آینده با چنین مشکلاتی برخورد نکنیم و بتوانیم با طیب خاطر محصولاتمان را ارائه دهیم.

    مقاله قبلیقالب‌سازی ابتکار؛ ضرورت مطالبه گری از مسئولان
    مقاله بعدینوید تجارت ایساتیس؛ تعدد نمایشگاه و مشکلات تولیدکنندگان

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.