مجموعه بازرگانی باتیس؛ حضور رقبای خارجی در نمایشگاه

    0
    48
    بازرگانی باتیس

    مدیرعامل مجموعه بازرگانی باتیس: صنعت چاپ ایران نسبت به سایر همسایگانش عقب‌افتادگی دارد. شما وقتی به نمایشگاه‌هایی مانند استانبول نگاهی بیندازید متوجه می‌شوید که آن‌ها از ما جلوتر هستند. چاپ یک بازار داخلی دارد و یک بازار خارجی، ما پتانسیل‌های شرکت در بازارهای خارجی را داریم اما متأسفانه این قابلیت‌ها به دلیل سیاست‌های کلان کشور در حال از دست رفتن هستند.

    نوید تربت اصفهانی مدیرعامل مجموعه بازرگانی باتیس است. این مجموعه کار خود را از سال ۹۶ در حوزه تأمین مواد اولیه صنعت چاپ آغاز کرد. در حال حاضر نیز چهار شعبه در سطح کشور دارد و در تلاش است تا سبد جامعی را برای ارائه بهترین‌های این محصولات به مشتریانش فراهم کند.

    وی در ادامه بیان داشت: سی‌امین دوره نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و صنایع وابسته موسوم به ایران پرینت پک تا به امروز که روز آخر این رویداد است، برای ما آورده خوبی داشت و حسنی که نسبت به سال‌های گذشته داشته حضور شرکت‌های خارجی مانند کشور چین است. رقابت همواره سازنده است و می‌تواند موتور محرکی باشد برای مجموعه‌هایی که در یک حوزه کار می‌کنند؛ فضای کلی بیزنس رقابت است.

    بیشتر بخوانید: قالب‌سازی ابتکار؛ ضرورت مطالبه گری از مسئولان

    مدیرعامل مجموعه باتیس اظهار داشت: متأسفانه صنعت چاپ ایران نسبت به سایر همسایگانش عقب‌افتادگی دارد. شما وقتی به نمایشگاه‌هایی مانند استانبول نگاهی بیندازید متوجه می‌شوید که آن‌ها از ما جلوتر هستند. چاپ یک بازار داخلی دارد و یک بازار خارجی، ما پتانسیل‌های شرکت در بازارهای خارجی را داریم اما متأسفانه این قابلیت‌ها به دلیل سیاست‌های کلان کشور در حال از دست رفتن هستند.

    مدیرعامل مجموعه بازرگانی باتیس: باید ارتباطات مان را با جهان بهبود دهیم

    وی افزود: تمام فعالان اقتصادی ازجمله فعالان صنعت چاپ با بحران‌های کلان کشور روبرو هستند. بحث تحریم‌ها و انزوایی که به همراه خود آورده باعث عقب‌گرد ما شده است. ماشین‌آلات به‌روز نیست، در بخش تأمین مواد مصرفی چاپخانه‌ها نمی‌توانیم با کشورهای دنیا ارتباط خوبی برقرار کنیم. در حال حاضر تنها با چند کشور چینی کار می‌کنیم درصورتی‌که سردمدار صنعت چاپ در جهان کشور آلمان است که ما نمی‌توانیم با آن ارتباط داشته باشیم.

     بازرگانی باتیسمدیرعامل مجموعه بازرگانی باتیس اظهار داشت: کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند می‌توانند با همه بخش‌های این صنعت، تولیدکنندگان، مصرف‌کنندگان، ماشین‌سازها و… در این آوردگاه ارتباط برقرار کنند و این مهم قطعاً در ارتقا این صنعت تأثیرگذار است.

    مقاله قبلیبررسی بازار جهانی ناشران کتاب
    مقاله بعدیکتاب‌های منتشر شده در زمینه هنر صدرنشین فصل پاییز

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.