مدیر فروش شرکت ایران سپهر: نمایشگاه IPP نیازمند تبلیغات قوی‌تر است

    0
    63
    شرکت ایران سپهر

    مدیر فروش شرکت ایران سپهر گفت: ما هرسال در نمایشگاه ایران پرینت پک شرکت می‌کنیم و سال‌های آینده نیز شرکت خواهیم کرد اما اگر تبلیغات بر بازارهای هدف با قدرت بیشتری انجام شود مسلماً نتایج بهتری در پی خواهد داشت.

    مسعود بقال‌پور مدیر فروش شرکت ایران سپهر درباره این مجموعه گفت: ایران سپهر در زمینه چاپ لفاف‌های انعطاف‌پذیر فعالیت می‌کند و انواع پاکت‌هایی که امکان تولیدش در ایران وجود دارد را ارائه می‌دهد.

    وی درباره چگونگی کیفیت برپایی سی‌امین دوره نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته موسوم به ایران پرینت پک بیان داشت: این آوردگاه نسبت به  سایر نمایشگاه‌ها، تخصصی‌تر برپا شده و کسانی که در آن حضور پیدا می‌کنند با هدف و برنامه‌ریزی هستند. بازدیدکنندگان در قسمت بین‌المللی در حد انتظار نبودند که به نظرم اگر تبلیغات بیشتر و قوی‌تر انجام می‌شد ضعف این بخش نیز برطرف می‌شد.

    شرکت ایران سپهربیشتر بخوانید:مجموعه نشر و صحافی پیک فدک؛ پربار و قوی

    مدیر فروش شرکت ایران سپهر در ادامه اظهار داشت: ما هرسال در این آوردگاه شرکت می‌کنیم و سال‌های آینده نیز شرکت خواهیم کرد اما همان‌طور که اشاره کردم اگر تبلیغات بر بازارهای هدف با قدرت بیشتری انجام شود مسلماً نتایج بهتری در پی خواهد داشت.

    مدیر فروش شرکت ایران سپهر: صادرات محصولات غیرنفتی امکان پذیر است

    وی در پایان افزود: خوشبختانه صنعت لفاف انعطاف‌پذیر در ایران از زنجیره تأمین قوی برخوردار است. این صنعت یک امتیاز اقتصادی خوب برای کشورمان دارد و ایران می‌تواند با کمک صادرات این محصول از میزان خام‌فروشی نفت خود بکاهد و به‌این‌ترتیب محصول فرآوری شده با چندین برابر فروش نفت در کشورهای دیگر عرضه شود. اگر موانعی همچون تعهد ارزی برطرف شود می‌توانیم شاهد موفقیت‌های چشمگیری باشیم. ما نسبت به مزیت‌هایی که داریم در بازارهای جهانی سهم چندانی نداریم؛ اگر بخواهیم در جهت خودکفایی و رفع موانع کشور گام برداریم به کمک مسئولان و مدیران بخش دولتی نیاز داریم.

    مقاله قبلیممنوعیت استفاده از بسته‌ بندی‌ های پلاستیکی در فرانسه
    مقاله بعدیکاغذ دیبای شوشتر و پیگیری های ارشاد

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.