کانون پدیده سما؛ جای خالی تبلیغات در نوزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی

    0
    55
    کانون پدیده سما

    کانون پدیده سما گفت: مسئولان برپایی نمایشگاه می‌توانستند با کمک گرفتن از شبکه‌های اجتماعی، صداوسیما و تلویزیون تبلیغات گسترده‌تری داشته باشند که متأسفانه باید بگویم فقدان این مهم کاملاً احساس می‌شد.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین؛ سید حامد حسینی مدیرعامل و صاحب‌امتیاز کانون پدیده سما درباره مجموعه خود توضیح داد: این مجموعه در سال ۸۸ کار خود را به‌صورت رسمی آغاز کرد. فعالیت‌های این شرکت در دو بخش چاپ افست و دیجیتال و بخش هدایای تبلیغاتی است. کانون تبلیغات پدیده سما در حال حاضر روی ساخت پک‌های خاص، جعبه‌سازی و برندینگ برای مشتریانش تمرکز دارد.کانون پدیده سما

    مدیرعامل و صاحب‌امتیاز کانون پدیده سما درباره حضور خود در نوزدهمین دوره نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی بیان داشت: بنده هرسال به‌عنوان بازدیدکننده در این آوردگاه حضور پیدا می‌کردم. امسال اما به‌عنوان غرفه‌دار در آن شرکت داشتم و باید بگویم با وجود همه مشکلات بازخورد نسبتاً مطلوبی از حضورمان دریافت کردیم.

    کانون پدیده سماوی در ادامه یکی از مهم‌ترین اهداف حضور مجموعه پدیده سما در نمایشگاه را توسعه و معرفی عنوان کرد و افزود: مجموعه ما یک هدف کلی و اصلی دارد و آن این است که به‌عنوان یک کانون تبلیغاتی به سایر صنایع جهت معرفی تولیداتشان کمک کند. همان‌طور که می‌دانید تبلیغات یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که هر صنعتی برای معرفی محصول و برندینگ خود به آن نیاز دارد؛ حال هدف ما آن است که صنایع به کمک ما این دغدغه مهم را پشت سر بگذارند.کانون پدیده سما

    مدیر عامل کانون پدیده سما:بازخوردها فراتر از انتظار ما بود

    حسینی تصریح کرد: ما بعد از ۱۵ سال فعالیت به این نتیجه رسیدیم که مجموعه‌مان نیاز به توسعه و دیده شدن بیشتری دارد. پدیده سما در حال حاضر در حدود ۵۰۰ مشتری دارد و یکی از اهداف دیگری که در تعقیب آن هستیم، بیشتر کردن تعداد مشتریان است. در این رویداد ما توانستیم مذاکراتی با شرکت‌های مختلف داشته باشیم و با انتقادات و پیشنهاد‌هایی که در طی این چند روز داشتیم توانستیم مسیر درست رسیدن به خواست مشتریانمان را شناسایی کنیم. باید بگویم بازخوردها فراتر از انتظار ما بود، آشنایی با برندهای برتر، شنیدن انتقادات، مذاکره با شرکت‌های دیگر و… از جمله خواسته‌های ما بود که صد درصد محقق شد.کانون پدیده سما

    بیشتر بخوانید: به روز رسانی قانون نظام‌ صنفی؛ مطالبه اصناف

    وی در ادامه یکی از نقاط قوت نمایشگاه تبلیغات را هم‌زمانی با آوردگاه‌های دیگر عنوان کرد و ادامه داد: یکی از نقاط ضعف آوردگاه تبلیغات عدم اطلاع‌رسانی صحیح بود. مسئولان برپایی نمایشگاه می‌توانستند با کمک گرفتن از شبکه‌های اجتماعی، صداوسیما و تلویزیون تبلیغات گسترده‌تری داشته باشند که متأسفانه باید بگویم فقدان این مهم کاملاً احساس می‌شد؛ بااین‌همه هم‌زمانی این رویداد با نمایشگاه شیلات و اوراسیا باعث شد تا بازدیدکنندگانی که برای شرکت در آن آوردگاه‌ها به نمایشگاه آمده بودند از نمایشگاه تبلیغات نیز بازدید به عمل بیاورند.

    حسینی درباره حضور بخش بین‌الملل این آوردگاه بیان داشت: بازدیدکننده به شکل موردی داشتیم اما مسئولان برپایی نمایشگاه هیئت بازدیدکننده از کشورهای دیگر تدارک ندیده بود.

    وی در پایان افزود: مسئولان برپایی این آوردگاه زحمات بسیاری کشیده‌اند که جای سپاس و تقدیر دارد اما از انتقاداتی که می‌توان به عملکرد این عزیزان داشت نبود اطلاع‌رسانی گسترده بود. این مهم می‌توانست به‌صورت نصب بیلبوردهایی در فضای شهری انجام شود. تبلیغات با آنکه رشته‌ای‌ تخصصی است اما عامه مردم، از کسانی در یک سوپرمارکت کار می‌کنند تا کسانی که در یک هلدینگ بزرگ چندملیتی مشغول به کار هستند به آن نیاز دارند تا محصولات و توانایی‌هایشان را به مشتریانشان معرفی کنند بنابراین تبلیغات عمومی به این شکل در برپایی هر چه باشکوه‌تر این رویداد مهم بی‌تأثیر نخواهد بود.

    مقاله قبلیهفته آینده اختتامیه بیست‌ و سومین جشنواره ملی صنعت چاپ برگزار می شود
    مقاله بعدیمدیر چاپ مهیار: نمایشگاه IPP بسترساز تجارت است

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.