بازرگانی احسان؛ صنعت چاپ و ارتقای فرهنگ

    0
    46
    یادداشت عیدانه مسعود خردجو؛ مدیرعامل بازرگانی احسان

    مدیر بازرگانی احسان گفت: ما مشکلات زیادی با جهان داریم، تبلیغات منفی زیادی درباره ایران می‌شود اما نمایشگاه ها می‌توانند تبلیغ گسترده‌ای برای تغییر دیدگاه‌های منفی باشند. آوردگاه‌ها می‌توانند به نوعی تبلیغ فرهنگی نیز باشند. 

    مسعود خردجو؛ مدیرعامل بازرگانی احسان در حدود ۳۰ سال است که در بخش تأمین ملزومات چاپ به فعالیت مشغول است. وی درباره چگونگی برپایی این آوردگاه بیان داشت: این نمایشگاه از سال ۹۷ به این‌طرف تغییرات بسیار مثبتی داشته است، واقعیت این است که من در گذشته به‌عنوان بازدیدکننده نیز رغبت چندانی برای حضور و یا بازدید از آن نداشتم؛ اما خوشبختانه رؤسای اتحادیه و مسئولان برگزاری نمایشگاه به این باور رسیدند که برپایی چنین آوردگاه‌هایی به شکل باشکوه می‌تواند تأثیرات مثبتی در ارتقا این صنعت ایفا کند. این مهم باعث شده تا وزارت ارشاد و مسئولان به این صنعت التفات بیشتری داشته باشند.

     بازرگانی احسان

    بیشتر بخوانید: چاپ مهیار؛ نمایشگاه بسترساز تجارت

    مدیر مجموعه بازرگانی احسان: نمایشگاه بستری برای تبلیغات جهانی است

    خردجو در ادامه بیان داشت: یکی از نقاط مثبت این دوره حضور پر رنگ بخش بین‌المللی بود؛ این موضوع نشان‌دهنده تبلیغات گسترده است. ما هم غرفه‌دار و هم بازدیدکننده زیادی از خارج کشور داشتیم. همکاران چینی ما نظرشان فوق‌العاده نسبت به ایران تغییر کرده، مهمانان و مشتریان از کشورهای مختلف می‌توانند نقش مهمی در تبلیغات گسترده به‌منظور جذب مشتری‌های بیشتر و تغییر نگاه‌ها به ایران داشته باشند.

    مدیر مجموعه بازرگانی احسان افزود: ما مشکلات زیادی با جهان داریم، تبلیغات منفی زیادی درباره ایران می‌شود اما یک نمایشگاه این‌چنینی می‌تواند تبلیغ گسترده‌ای برای تغییر دیدگاه‌های منفی باشد. آوردگاه‌ها می‌توانند به نوعی تبلیغ فرهنگی نیز باشند. کارخانه‌دار چینی که مشتری من است از حضورش در ایران و برقراری ارتباط بسیار راضی بود.

    وی افزود: ما با یک چنین آوردگاهی ۵۰ درصد پیشرفت فرهنگی کردیم و ۵۰ درصد پیشرفت اقتصادی و صنعتی داشتیم و این برای بنده بسیار مهم است.

    مدیر بازرگانی احسان در پایان بیان داشت: هزینه‌ها باید کنترل شود تا همکاران دیگر نیز بتوانند در این آوردگاه شرکت کنند؛ رقابت به این صورت بالا می‌رود. حضور در این رویداد برای یک مجموعه چیزی در حدود ۳۰۰ میلیون تومان هزینه برمی‌دارد و یکسری از مجموعه‌ها درآمدشان به آن میزان نیست که بتوانند در آوردگاه شرکت کنند. برای ایجاد یک رقابت سالم و صحیح و مهیا کردن امکان حضور دیگر شرکت‌ها باید هزینه‌ها را در حدود معقولی در نظر بگیرند.

    مقاله قبلیمجموعه نما پرچم؛ استفاده از پتانسیل‌های شرکت‌کنندگان برای ارتقای نمایشگاه ها
    مقاله بعدیصنایع چاپ و بسته‌ بندی‌ های پک؛ تعدد نمایشگاه‌ها و خستگی غرفه‌گذاران

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.