مجموعه آراز بیکران؛ استقبال اندک بازدیدکنندگان درنوزدهمین دوره نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی

    0
    54
    مجموعه آراز بیکران

    مدیرعامل مجموعه آراز بیکران گفت: قرار دادن روزهای تعطیل در رویدادهای نمایشگاهی یکی از مهمترین نکاتی است که مسئولان برپایی نمایشگاه باید به آن توجه کنند.

    محمد فاطمی مدیرعامل مجموعه آراز بیکران است. این شرکت تولیدکننده و توزیع‌کننده انواع کتاب‌های نفیس، سالنامه و دفاتر است. وی درباره چگونگی برپایی نوزدهمین دوره نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی بیان داشت: همان‌طور که می‌دانید افرادی که در صنایع فعالیت می‌کنند پرمشغله هستند و معمولاً تنها زمانی که می‌توانند برای برنامه‌های دیگرشان وقت بگذارند روزهای آخر هفته است. پنجشنبه و جمعه معمولاً بهترین تایم برگزاری رویدادهای نمایشگاهی است. با در نظر گرفتن این مهم بازدیدکنندگان حتی از شهرستان‌های مختلف هم می‌توانند در نمایشگاه حضور پیدا کنند. برگزاری نمایشگاه در روزهای غیر‌تعطیل مانند برگزاری بازی فوتبال بدون تماشاچی است.

    مجموعه آراز بیکرانبیشتر بخوانید: بررسی مهمترین انتظارات مشتریان از برندها در سال

    وی در ادامه اظهار داشت: مشکلات دیگری همچون مسئله ترافیک و پارکینگ نمایشگاه نیز هست که زمان و وقت بسیاری از بازدیدکنندگان می‌گیرد؛ علاوه بر آن تایم برپایی نمایشگاه یعنی ساعت هشت صبح تا سه بعدازظهر نیز زمان مناسبی نیست.

    مدیر عامل مجموعه آراز بیکران: مشکلات تحریمی سدی در برابر صادرات است

    فاطمی بیان داشت: همان‌طور که می‌دانید کشور ما به دلیل مشکلات تحریمی عملاً نمی‌تواند با مشتریان خارجی خود تعامل و ارتباط درستی برقرار کند. بازدیدکنندگان مختلفی از کشور عراق، یمن، عراق و افغانستان داشتیم که مایل به همکاری بودند اما به دلیل مسائلی که عرض کردم برفرض هم که ما بتوانیم قرارداد خوبی نیز منعقد کنیم نمی‌توانیم کالایمان را به دستشان برسیم چراکه حمل‌ونقل این روزها با شرایط بسیار سختی انجام می‌شود؛ به این جهت مجموعه ما استقبال چندانی از همکاری با کشورهای دیگر نداشت.

    مدیرعامل مجموعه آراز بیکران افزود: یکی از مهم‌ترین اهداف ما بازاریابی است، تمام کسانی که از غرفه ما بازدید به عمل آوردند از مشتریان خودمان بودند و مشتری جدید به مجموعه ما اضافه نشد.

    مقاله قبلیپیام تسلیت مدیرعامل تعاونی لیتوگرافان در پی حادثه تروریستی کرمان
    مقاله بعدیپیام اتحادیه چاپخانه داران تهران در پی حادثه تروریستی در کرمان

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.