رئیس هیئتمدیره شرکت چاپ و بستهبندی آونگ زمان: زمانبندیهای IPP مناسب نبود
رئیس هیئتمدیره شرکت چاپ و بستهبندی آونگ زمان ضمن بیان اینکه نخستین تجربه حضور در نمایشگاه چاپ، بسته بندی و صنایع وابسته موسوم به ایران پرینت پک را پشت سر گذاشته است، زمان بندی در برگزاری این رویداد را با فاصله کمی از نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی نقطه ضعف آن برشمرد.
حمید بخشی رئیس هیئتمدیره شرکت چاپ و بستهبندی آونگ زمان است، این مجموعه فعالیت خود را از سال ۸۸ در دو بخش هدایای تبلیغاتی و چاپ و بستهبندی آغاز کرده است و با توجه به حجم سفارشها خط کامل صحافی و تولید سالنامه را نیز راهاندازی کرد. دستگاههای واحد چاپ مجموعه آونگ زمان شامل دو ماشین چاپ، دستگاه سلفونکشی و لترپرس و همچنین مجموعه کامل صحافی و مجموعه کامل لمینت و کارتن و جعبهسازی میشود.
به گزارش وی درباره سیامین دوره نمایشگاه ایران پرینت پک بیان داشت: ما همیشه در نمایشگاه تبلیغات شرکت میکردیم اما امسال تصمیم گرفتیم تا در این رویداد مهم صنعت چاپ نیز حضور پیدا کنیم. این آوردگاه به ما کمک کرد تا نقاط قوت و ضعفمان را شناسایی کنیم.
بخشی در ادامه اظهار داشت: نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی برای ما تخصصیتر بود و آورده بهتری داشت؛ البته باید بعد از تمام شدن این رویداد بازخوردهای آن را با دقت بیشتری بررسی کرد و سپس نظر قطعی داد.
رئیس هیئتمدیره شرکت چاپ و بستهبندی آونگ زمان بیان داشت: چنین رویدادهایی فضای خوبی است برای ما تا بتوانیم با مشتریانی که در طول سال با آنان تعامل داریم دیداری رودررو داشته و از نظرات، انتقادات و پیشنهادهایشان آگاه شویم.
بیشتر بخوانید: مجموعه دموت؛ کیفیت بیمانند IPP
وی افزود: امسال زمان برگزاری نمایشگاهها جابهجا شد. توقع ما این بود که اطلاعرسانی زودتر انجام شود. مجموعه ما در دو بخش چاپ و بستهبندی و تبلیغات فعال است. قصد ما آن بود که در هردو نمایشگاه تبلیغات و چاپ، بستهبندی و ماشینآلات تهران حضوری پررنگ داشته باشیم ولی فاصله زمانی برپایی این دو رویداد بسیار کم بود و این مهم امکان حضور در هردو نمایشگاه را برای متقاضیان مشکل کرد.