مجموعه طراحان ۳۳؛ برپایی در زمان و مکانی ثابت در نوزدهمین دوره نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی

    0
    6
    مجموعه طراحان 33

    مدیر مجموعه طراحان ۳۳: اگر مسئولان برپایی نمایشگاه در برنامه ریزی های خود دقت بیشتری به عمل آورند و هر سال یک زمان مقرر برای برگزاری رویداد های این چنینی داشته باشند شرکت کنندگان می توانند بسیار موفق تر عمل کنند.

    محسن حبیب‌الاهیان مدیر مجموعه طراحان ۳۳ است، وی درباره حضور مجموعه خود در نوزدهمین دوره نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی بیان داشت: یکی از مهم‌ترین دلایل حضور ما در نمایشگاه توسعه حوزه کاریمان است. امسال سال دومی است که در این آوردگاه حضور پیداکرده‌ایم؛ باید بگویم نسبت به سال گذشته فضای نمایشگاه بسیار بهتر بود. سالن‌ها نیز در حد قابل قبولی بودند و ما بازخوردهای مثبتی دریافت کردیم.

    وی در ادامه بیان داشت: نمایشگاه برای ما باعث ایجاد انگیزه می‌شود؛ در چنین رویدادهایی اقشار مختلفی با سلایق مختلف شرکت می‌کنند؛ آگاهی از نیازهایشان باعث می‌شود تا ما کیفیت کارهایمان را بهبود ببخشیم و بتوانیم خودمان را با بازار هماهنگ کنیم.مجموعه طراحان ۳۳

    حبیب‌الاهیان در ادامه با تأکید بر اهمیت بخش اطلاع‌رسانی افزود: پارسال هم بنده به این نکته اشاره کردم؛ دوستان دست‌اندرکار نمایشگاه برای رونق بیشتر آن باید از رسانه‌های مختلف مانند پیامک، بیلبورد، رادیو و تلویزیون استفاده کنند تا فعالان این بخش در تهران و شهرستان‌ها از برگزاری این رویداد باخبر شوند و صنایع و شرکت‌ها در جریان قرار بگیرند که بحث تبلیغات و هدایای تبلیغاتی‌شان را می‌توانند در این آوردگاه پیگیری کنند.

    مجموعه طراحان ۳۳: تغییر در ساعت آغاز به کار نمایشگاه لازم است

    وی همچنین بیان داشت: ساعت برپایی آوردگاه نیز مناسب نیست، هشت صبح برای بازدیدکنندگان کمی زود است تا این عزیزان بتوانند خودشان را به نمایشگاه برسانند ساعت حداقل ۱۰ می‌شود و از سوی دیگر ساعت پایانی نمایشگاه نیز مناسب نیست، بنده یکسری مشتری از کرج و شهرستان دارم که فرصتشان کم است، اگر ساعت پایان آوردگاه به چهار الی پنج بعدازظهر موکول شود، مشتریان شهرستانی هم می‌توانند در آوردگاه حضور پیدا کنند.

    بیشتر بخوانید: شرکت بازرگانی هوورز؛ لزوم حمایت از واردکنندگان در رویدادهای نمایشگاهی

    مدیر مجموعه طراحان ۳۳ در ادامه افزود: زمان اوج کاری حوزه ما به سه ماه آخر سال بازمی‌گردد. مسئولان برپایی نمایشگاه تبلیغات باید این مهم را حتماً در نظر بگیرند و با توجه به این موضوع یک‌ زمان مشخص در اواخر آذر و یا دی‌ماه را برای برگزاری این رویداد تعیین کنند که ازنظر بنده اگر در اواخر آذرماه باشد بهتر است و همان زمان را فیکس کنند و هرسال سر همان زمان مقرر نمایشگاه را برپا کنند تا همه شرکت‌کنندگان بر مبنای آن برنامه‌ریزی داشته باشند. اگر نمایشگاه خیلی زود برگزار شود محصولات آماده نیست و اگر خیلی دیر برپا شود فرصت تولید نخواهیم داشت. اگر مکان و تاریخ نمایشگاه یکسان باشد خیلی بهتر است.

    حبیب‌الاهیان اظهار داشت: ما به‌احتمال‌زیاد در نمایشگاه‌های بعدی نیز  شرکت خواهیم کرد، کار ما به‌گونه‌ای است که به کشورهای دیگر چندان ارتباطی ندارد؛ هرچند برای محصولاتی چون تقویم‌های رومیزی مشتریانی از کشور عراق داشتیم که در نمایشگاه نیز حضور داشتند.

    مقاله قبلیشرکت بازرگانی هوورز؛ لزوم حمایت از واردکنندگان در رویدادهای نمایشگاهی
    مقاله بعدیاندیشه برتر؛ صادرات بیش از ۲۰ درصد محصولات چاپی به اروپا

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.