راشا کاسپین ایرانیان؛ IPP رویداد اصلی صنعت چاپ

    0
    45
    راشا کاسپین ایرانیان

    مدیر فروش راشا کاسپین ایرانیان: نمایشگاه ایران پرینت پک، بازدارنده رکود است

    مدیر فروش راشا کاسپین ایرانیان ضمن اینکه نمایشگاه ایران پرینت پک را رویداد اصلی صنعت چاپ برشمرد، بیان کرد که چنین آوردگاهی صنعت چاپ را از رکود بازمی دارد. 

    آرمان مشهدی مدیر فروش و صادرات شرکت راشا کاسپین ایرانیان است. وی درباره چگونگی برپایی سی‌امین دوره نمایشگاه چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته موسوم به ایران پرینت پک به چاپ و نشر آنلاین، بیان داشت: امسال تعداد بازدیدکنندگان خوبی داشتیم. یک مقدار کسب‌وکار ضعیف بود اما ما سعی داشتیم با حضورمان در این آوردگاه از رکود فاصله بگیریم.

    وی افزود: بازار دچار یک رکود اقتصادی شدید است، بسیاری از مجموعه‌ها ازجمله شرکت ما برای رویارویی با این مهم و تعامل با دیگر شرکت‌ها در این آوردگاه حضور یافتند. می‌توانم اذعان کنم که رونق اقتصادی هرساله را نداشتیم؛ از سویی صادرات نیز به دلیل تحریم‌ها به‌شدت کاهش پیداکرده است. کشورهایی مانند عراق و افغانستان که از مشتریان ما بودند به دلیل عدم انتقال وجه ترجیح می‌دهند از عربستان و امارت خرید کنند که با مشکلی روبرو نشوند.

    راشا کاسپین ایرانیانبیشتر بخوانید: اندیشه برتر؛ صادرات بیش از ۲۰ درصد محصولات چاپی به اروپا

    مدیر فروش و صادرات شرکت راشا کاسپین ایرانیان اظهار داشت: این نمایشگاه رویداد اصلی صنعت چاپ به حساب می‌آید و چون صنعت به این آوردگاه بها می‌دهد، حضورها در آن پررنگ است.

    وی در پایان بیان داشت: امسال خیلی از شرکت‌های بنام بسیار قوی در این رویداد شرکت جسته بودند و فکر می‌کنم در پایان اتفاقات خوبی رخ خواهد داد. 

    مقاله قبلیاندیشه برتر؛ صادرات بیش از ۲۰ درصد محصولات چاپی به اروپا
    مقاله بعدیحضور هیئت تجاری صنعت چاپ ایران در نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی دبی

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.