سیزدهمین نمایشگاه تبلیغات اصفهان افتتاح شد
عباس محمدیان در آیین گشایش سیزدهمین نمایشگاه تبلیغات اصفهان بر لزوم برپایی نمایشگاههای استانی و منطقهای تبلیغات با هدف کمک به توسعه کسبوکارها و اشتغال زایی کشور تاکید کرد.
به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت امور رسانه ای و تبلیغات، محمدیان مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی با اشاره به این مطلب، گفت: سیاستهای حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه توسعه فعالیتهای برونزا و اشتعالآفرین در دستور کار دفتر تبلیعات و اطلاعرسانی قرار دارد و بدین منظور از توسعه برنامهها و فعالیتهای خلاقانه مرتبط با حوزه تبلیغات از جمله بهکارگیری فنآوریهای نوین، آموزشهای دورهای و برپایی همایشها، نمایشگاهها و جشنوارههای تبلیغاتی حمایت شده است که سیزدهمین نمایشگاه تبلیغات اصفهان در همین راستا برگزار شده است.
بنا بر این گزارش، سیزدهمین نمایشگاه تخصصی بازاریابی و تبلیغات، چاپ، بستهبندی و صنایع وابسته اصفهان با حضور ۴۸ غرفه مرتبط با کانونهای آگهی و تبلیغات، بازاریابی، چاپ و بستهبندی با حضور مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد.
دستگاههای بستهبندی، چاپ، ماشینآلات کارتنسازی، هدایای تبلیغاتی و شرکتهای ارائه دهنده مشاوره در حوزه تبلیغات از استانهای اصفهان، تهران، چهار محال و بختیاری، خراسان رضوی، مازندران از روز بیستم دی ماه به نمایش درآمدند.
بیشتر بخوانید: تمرکز بر دیجیتال مارکتینگ در سیزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، چاپ و بسته بندی…
این نمایشگاه تخصصی به مدت چهار روز در ساعات بازدید ۱۱ تا ۲۰ در محل برگزاری نمایشگاه بین المللی اصفهان، میزبان علاقهمندان به رویدادهای نمایشگاهی خواهد بود.