مدیر شرکت امیر چاپ مشهد: رقابت و ارتقای کیفیت، نقطه قوت سیزدهمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی اصفهان

    0
    59
    شرکت امیر چاپ مشهد

    روایت مدیر شرکت امیر چاپ مشهد از سیزدهمین نمایشگاه چاپ و بسته بندی اصفهان 

    مدیر شرکت امیر چاپ مشهد رقابت و ارتقای کیفیت را نقطه قوت نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی، چاپ و بسته بندی اصفهان برشمرد و بیان داشت که اگرچه کیفیت نمایشگاه خوب بود اما جای بهتر شدن دارد. 

    ایمان امیر مدیرعامل شرکت امیر چاپ مشهد است؛ فعالیت مجموعه وی در حوزه چاپ، لمینت بسته‌بندی و انواع پلاستیک مواد غذایی و صنعتی است. شرکت امیر چاپ یکی از اولین چاپخانه‌های استان خراسان است که از سال ۱۳۵۷ تاکنون فعالیت دارد. انواع دستگاه‌های هلیو، فلکسو و لمینت در این مجموعه مورداستفاده قرار می‌گیرد.

    وی درباره چگونگی برپایی سیزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، چاپ، بسته‌بندی و صنایع وابسته اصفهان به خبرنگار چاپ و نشر گفت: اصفهان یک شهر صنعتی است و صنایع غذایی به آن صورت که در شهرهای مشهد، شیراز و تهران قوی هستند در این استان قدرتمند نیستند؛ اما ما برای بحث برندینگ و شناساندن خدماتمان در تمامی نمایشگاه‌های خوب و متوسط شرکت خواهیم کرد. برنامه مجموعه امیر برای امسال شرکت در نمایشگاه‌های متفاوت در استان‌های مختلف بود که تا به این لحظه به انجام رسیده است. ما بحث صادرتمان را داریم ولی قصد داشتیم که این خدمات را برای استان‌های کشورمان نیز داشته باشیم و به کمک حضور در آوردگاه‌ها توانستیم خدماتمان را به سایر استان‌ها بشناسانیم.

    مدیرعامل شرکت امیر چاپ مشهد بیان داشت: شرکت‌ها و برندهای برتر در این آوردگاه حضور نداشتند؛ برای مجموعه ما که هدفش برندینگ است و قصد داشت تا خدماتش را به مجموعه‌های مرتبط در استان اصفهان بشناساند نسبتاً خوب بود اما کیفیت برپایی این رویداد می‌توانست خیلی بیش از این‌ها باشد. ما توانستیم تا ۶۰ درصد به هدف موردنظرمان دست پیدا کنیم. در این چهار روز خیلی از شرکت‌هایی که در زمینه مواد غذایی فعالیت داشتند برند و خدمات ما را بیشتر شناختند.

    امیر اظهار داشت: مسئولان باید از استان‌های اطرافشان شرکت‌ها و مجموعه‌های مرتبط را جذب کنند. استان اصفهان یک منطقه مرکزی است و کمتر می‌تواند نسبت به استان‌های مرزی در بخش بین‌الملل قدرتمند عمل کند و حضور بازدیدکنندگان خارجی نیز بیشتر نمایشی است؛ چراکه شرکت‌هایی که در شهرهای مرزی همچون مشهد فعالیت دارند قطعاً کار این مناطق را دست می‌گیرند و اجازه نمی‌دهند کار به اصفهان برسد؛ بنابراین بهتر است تمرکزشان بیشتر بر شهرها و استان‌های نزدیک و هم‌جوار داخلی باشد.

    بیشتر بخوانید: مدیرعامل سالنامه پرتو: پیشرفت قابل توجه سیزدهمین نمایشگاه چاپ اصفهان

    مدیر شرکت امیر چاپ مشهد افزود: امیدوار هستم در هر نمایشگاهی که در ایران برگزار می‌شود بتوانیم حضور شرکت‌های قدرتمند را داشته باشیم. رقابت همواره باعث رونق گرفتن تجارت و صنعت می‌شود. رقبا باعث می‌شوند تا کیفیت‌ها بالا برود و این مهم باعث می‌شود در بخش صادرات بتوانیم با قدرت عمل کنیم. کشورهایی مانند عراق و افغانستان به امر کیفیت اهمیت فراوانی می‌دهند و این رویدادها نیز باعث ایجاد ارتقای کیفیت محصولات مجموعه‌ها می‌شود.

    مقاله قبلیمدیرعامل سالنامه پرتو: پیشرفت قابل توجه سیزدهمین نمایشگاه چاپ اصفهان
    مقاله بعدیجلوگیری از خروج ارز با تولید فویل‌ های طلاکوب صنایع چاپ، بسته‌بندی و نساجی

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.