افتتاح کارخانه تولید مقوا در استان گلستان

    0
    76
    کارخانه تولید مقوا

    همزمان با سفر استاندار گلستان به غربی‌ترین شهر استان، کارخانه تولید مقوا در ناحیه صنعتی روستای گز شهر نوکنده احیا و وارد خط تولید شد.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ایسنا؛ استاندار گلستان عصر پنج شنبه ۲۸ دی ماه ۱۴۰۲ پس از افتتاح کارخانه تولید مقوا در ناحیه صنعتی روستای گز از توابع شهر نوکنده که پس از مدت‌ها رکود، احیا و وارد خط تولید شد، اظهار کرد: یکی از مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور در اسفند ماه ۱۴۰۰ به گلستان و پیگیری های ایشان، راه‌اندازی واحدهای صنعتی و تولید راکد و تعطیل در اقصی نقاط استان بود.

    علی محمد زنگانه، اشتغالزایی و رونق اقتصادی را ماحصل احیای این واحدها عنوان کرد و گفت: از سال گذشته این اهتمام در استان به وجود آمد تا واحدهای راکد شناسایی و اقدامات لازم برای رفع موانع تولید آنها انجام شود.

    کارخانه تولید مقوا

    بازگشت کارخانه تولید مقوا از رکود به چرخه تولید

    وی با تأکید بر اینکه کارخانه تولید مقوا در نوکنده یکصد و سی‌امین واحد راکد استان است که طی دو سال اخیر به چرخه تولید بازگشته است، ادامه داد: مقرر شده بود تا در سفر دوم دکتر ابراهیم رئیسی به استان گلستان جشن بزرگی برای بازگشت به چرخه تولید واحدهای راکد برگزار شود که به دلیل فشردگی برنامه‌ها محقق نشد.

    استاندار گلستان یکی از اهداف سفر به شهرهای کم جمعیت و کوچک استان را سرکشی به واحدهای تولیدی و صنعتی مختلف عنوان کرد و افزود: با تلاش‌های صورت گرفته و اتحاد، انسجام و همدلی نیز امروز شاهد آغاز بکار چهارمین واحد تولیدی در ناحیه صنعتی شهر نوکنده هستیم.

    کارخانه تولید مقوا

    زنگانه اشتغال مستقیم حدود ۲۰ نفر در این کارخانه را گامی مثبت در راستای اشتغالزایی دانست و تصریح کرد: این واحد تولیدی مشکلاتی را در زمینه سرمایه در گردش دارد که با پیگیری‌ها مرتفع شده و بستر لازم برای توسعه کار نیز فراهم می‌شود.

    بیشتر بخوانید: ساخت کارخانه تولید مقوای پشت طوسی و ایندربرد

    گفتنی است که استاندار گلستان در قالب کاروان خدمت با همراهی مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در پنجمین سفر شهری به غربی‌ترین شهر گلستان «نوکنده» سفر کرد و ضمن بازدید از زیرساخت‌های اقتصادی و عمرانی این منطقه، چند پروژه عمرانی و عام المنفعه را افتتاح کرد.

    مقاله قبلیشرکت مایکروسافت هک شد
    مقاله بعدیتحقق خودکفایی در تولید کاغذ در دولت سیزدهم

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.