عضو هیئت‌مدیره برند سنا پک: بستر فیزیکی مناسب درنمایشگاه اصفهان

    0
    59
    سنا پک

    عضو هیئت‌مدیره برند سنا پک: وضعیت سالن ها و غرفه آرایی سیزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، چاپ، بسته‌بندی و صنایع وابسته اصفهان مناسب تر از نمایشگاه بین المللی تهران است. شرکت کنندگان در بازدیدهای خود می توانند از تمامی غرفه ها دیدن به عمل آورند.

    محمد حدادی‌پور عضو هیئت‌مدیره برند سنا پک ، شرکت «سنا ایده آفرین»است. این مجموعه در بخش تولید بسته‌بندی‌های فاخر فعالیت می‌کند و جزو پیشتازان این حوزه محسوب می‌شود. وی درباره چگونگی برپایی سیزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، چاپ، بسته‌بندی و صنایع وابسته اصفهان گفت: مسئولان آوردگاه اصفهان می‌توانند با ارتقای برنامه‌ریزی، اطلاع‌رسانی و تغییر زمان نمایشگاه بسیار موفق‌تر عمل کنند.

    وی در ادامه بیان داشت: بستر فیزیکی این آوردگاه مناسب است. سالن خوبی دارند و همه غرفه‌ها یکجا برپا می‌شوند، برای مثال نمایشگاه تهران با تمام نقاط قوتی که دارد به دلیل پراکندگی سالن‌ها و غرفه‌ها نمی‌تواند آن‌طور که باید برای تمامی برندها مفید باشد چراکه به‌هرحال تعدادی از غرفه‌ها به آن‌گونه که شایسته است، دیده نخواهند شد. اینجا سالن به‌گونه‌ای است که مخاطبان اگر وقت بگذارند می‌توانند از همه غرفه‌ها دیدن کنند. از سوی دیگر چون این رویداد در خارج از شهر اصفهان برپا می‌شود به دلیل نبود وسیله نقلیه عمومی، کسانی که از شهرهای دیگر در این آوردگاه شرکت می‌کردند با مشکل مواجه شدند.

    برند سنا پکعضو هیئت‌مدیره برند سنا پک: حضور در نمایشگاه و نشان دادن قدرت ها

    حدادی‌پور اظهار داشت: ما قصد شرکت در این آوردگاه را نداشتیم اما با دعوت اتحادیه‌های صنفی در نمایشگاه حضور پیدا کردیم؛ کسانی که در استان اصفهان فعال هستند عمدتاً ما را می‌شناسند، ولی به دلیل آنکه پتانسیل‌های این شهر به استان‌های دیگر نشان داده شود ما در این رویداد حضور یافتیم. می‌توانم بگویم حضور در این رویداد برای ما یک تجدیددیدار به حساب می‌آید. از ما خواسته شده بود حضور داشته باشیم تا مسئولان و کسانی که در این آوردگاه حضور می‌یابند از قدرت و پتانسیل‌های صنعت چاپ و تبلیغات اصفهان آگاه شوند.

    بیشتر بخوانید: مدیرعامل سالنامه سپیدان: ضرورت حضور برندهای معتبر در نمایشگاه ها

    وی افزود: اطلاع‌رسانی به آن شکل که باید قوی نبود، سال گذشته نیز تعداد شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان کم بود و جا داشت با تجربه سال گذشته امسال با اطلاع‌رسانی قوی‌تر به بهبودش کمک کنند تا به این شکل افرادی  که امسال حضور می‌یابند سال آینده نیز باانگیزه و رغبت بیشتری شرکت کنند. در این دوره بازدیدکنندگانی از بخش بین‌الملل داشتیم، ولی بهتر این است که دعوت از هیئت‌های تجاری با نظر مشارکت‌کنندگان و غرفه‌داران انجام شود.برند سنا پک

    حدادی‌پور در پایان بیان داشت: هزینه‌های حضور در نمایشگاه همانند تهران است اما با توجه به تعداد بازدیدکنندگان این آوردگاه، ما ترجیح می‌دهیم این هزینه را در تهران و یا در بخش‌های دیگری سرمایه‌گذاری کنیم.برند سنا پک

    مقاله قبلیبررسی موانع و ضرورت‌ های خودکفایی کاغذ تحریر در میزگرد
    مقاله بعدیتغییر بسته‌ بندی دیجی‌ کالا از اسفندماه

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.