مجموعه پیشگامان تجهیز وک؛ تفکیک صنفی، ضرورت نمایشگاه چاپ و بسته بندی اصفهان

    0
    19
    مجموعه پیشگامان تجهیز وک

    مدیر فروش مجموعه پیشگامان تجهیز وک ضمن بیان اینکه سیزدهمین نمایشگاه تبلیغات، بازاریابی، چاپ و بسته بندی و صنایع وابسته اصفهان توقعات صنفی را برآورده نکرد بر تفکیک صنفی در چنین نمایشگاه هایی تاکید کرد. 

    جلال‌وند مدیر فروش مجموعه پیشگامان تجهیز وک در مورد سیزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، چاپ، بسته‌بندی و صنایع وابسته اصفهان به خبرنگار چاپ و نشر آنلاین بیان داشت: زمانی که نام اصفهان می‌آید توقعات بسیار بالا می‌رود، شهر اصفهان از شهرهای بزرگ صنعتی است و به‌تبع انتظار ما از رویدادهایی که در این استان برپا می‌شود نیز بالا است؛ اما باید بگویم متأسفانه نمایشگاه نتوانسته بود آن‌چنان‌که توقع می‌رود عمل کند.

    مدیر فروش مجموعه پیشگامان تجهیز وک در ادامه اظهار داشت: ازجمله نقاط ضعف این رویداد می‌توان به ساعت برپایی آن اشاره کرد که  بسیار طولانی و غیرمنطقی بود. ساعت ۱۱ صبح تا ۸ شب برای این  آوردگاه مناسب نبود؛ همچنین تداخلات صنفی شکل گرفته در نمایشگاه پسندیده نبود.  

    مدیر فروش مجموعه پیشگامان تجهیز وک: باید در برپایی نمایشگاه‌ها مسائلی چون تفکیک صنفی، زمان برگزاری و فاصله‌های برپایی آوردگاه‌ها در نظر گرفته شود

    وی بیان داشت: اطلاع‌رسانی یکی از موضوعاتی است که مجریان باید بیش از آنچه شاهدش بودیم به آن توجه کنند، برای مثال ما خودمان یکسری از مشتریانمان را با دعوت‌نامه به حضور در این آوردگاه دعوت کرده بودیم، آن‌ها خبر نداشتند که نمایشگاه اصفهان برگزار شده است.

    جلال‌وند افزود: این آوردگاه در مقایسه با نمایشگاه‌های مشهد و تهران نتوانسته بود از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در شهر اصفهان استفاده کند؛ اما اگر به شکل انفرادی در نظر بگیریم نمایشگاه نسبتاً خوبی بود و ما توانستیم تا حدودی به اهدافمان دست پیدا کنیم.

    بیشتر بخوانید: عضو هیئت‌مدیره برند سنا پک: بستر فیزیکی مناسب درنمایشگاه اصفهان

    وی در پایان بیان داشت: اصفهان یکی از قطب‌های درجه‌یک صنعتی در ایران است؛ اما تعدد نمایشگاهی در این استان بسیار زیاد است. آوردگاه‌ها باید با فاصله مناسبی برپا شوند. این آوردگاه با نمایشگاه‌ صنایع غذایی برپا شد، چند روز دیگر نمایشگاه قهوه است، این دو رویداد می‌توانست در کنار هم برگزار شود و به‌جای آن نمایشگاه تخصصی ماشین‌آلات به شکل جداگانه‌ای برپا شود. در این رویداد ما سردرگم شده بودیم که بازدیدکننده به دنبال نمک دریایی است یا دستگاه‌های چاپ! باید در برپایی نمایشگاه‌ها مسائلی چون تفکیک صنفی، زمان برگزاری و فاصله‌های برپایی آوردگاه‌ها در نظر گرفته شود. آشفتگی و بی‌انضباطی شدیدی بر فضا حاکم بود.

    مقاله قبلیورود نخستین زینک ایرانی به بازار در سال آتی
    مقاله بعدیفراخوان ثبت‌ نام ناشران برای هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان و چهارمین نمایشگاه کتاب کیش

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.