مدیر فروش گروه تولیدی پارسه: نمایشگاه اصفهان رویداد خوبی  برای صنعت چاپ و تبلیغات است

    0
    20
    گروه تولیدی پارسه

    روایت مدیر فروش گروه تولیدی پارسه از نمایشگاه چاپ و بسته بندی اصفهان

    مدیر فروش گروه تولیدی پارسه با بیان اینکه نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، چاپ و بسته‌بندی اصفهان رویداد خوبی  برای صنعت چاپ و تبلیغات است، گفت: مجریان باید روی تبلیغات بیشتر کار کنند. 

    محمدرضا شهیدی، مدیر فروش گروه تولیدی پارسه درباره سیزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، چاپ و بسته‌بندی اصفهان در گفت و گو با خبرنگار چاپ و نشر آنلاین، بیان داشت: نمایشگاه اصفهان رویداد خوبی  برای صنعت چاپ و تبلیغات است، زمان برپایی این آوردگاه نیز مناسب بود چراکه در این بازه زمانی بسیاری از شرکت‌ها نیاز به هدایای تبلیغاتی دارند و این آوردگاه می‌تواند هم برای شرکت‌کننده و هم برای  بازدیدکننده مفید باشد.

    شهیدی افزود: یکی از مهم‌ترین دلایلی که ما در این آوردگاه حضور یافتیم معرفی برند و آخرین محصولاتمان بود که تا حدود زیادی نیز موفق شدیم.

    مدیر فروش گروه تولیدی پارسه اظهار داشت: مجریان و برگزارکنندگان این آوردگاه تبلیغاتشان ضعیف است. کشورهای عراق، افغانستان و پاکستان‌که جنب و جوشی برای تولید ندارند به کارهای تولیدی ما نیاز دارند، شرکت ما مشتری‌هایی از این کشورها دارد.

    بیشتر بخوانید: مجموعه پیشگامان تجهیز وک؛ تفکیک صنفی، ضرورت نمایشگاه چاپ و بسته بندی اصفهان

    وی خاطرنشان کرد: بنابراین اطلاع‌رسانی کافی وجود نداشته تا این عزیزان در آوردگاه اصفهان شرکت کنند. نیاز به کالاهای ما از سوی کشورهای همسایه وجود دارد، این مهم را تجربه و مشتریانی که از مناطق مختلف داشتیم نشان داده است؛ اما مدیریت لازم برای جذب مشتری‌ها و شرکت‌کنندگان خارجی وجود نداشته است.

    مقاله قبلیفراخوان ثبت‌ نام ناشران برای هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان و چهارمین نمایشگاه کتاب کیش
    مقاله بعدیبدهکاران مالیاتی حسابشان مسدود می شود

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.