روایت مدیر فروش گروه تولیدی پارسه از نمایشگاه چاپ و بسته بندی اصفهان
مدیر فروش گروه تولیدی پارسه با بیان اینکه نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، چاپ و بستهبندی اصفهان رویداد خوبی برای صنعت چاپ و تبلیغات است، گفت: مجریان باید روی تبلیغات بیشتر کار کنند.
محمدرضا شهیدی، مدیر فروش گروه تولیدی پارسه درباره سیزدهمین نمایشگاه تبلیغات و بازاریابی، چاپ و بستهبندی اصفهان در گفت و گو با خبرنگار چاپ و نشر آنلاین، بیان داشت: نمایشگاه اصفهان رویداد خوبی برای صنعت چاپ و تبلیغات است، زمان برپایی این آوردگاه نیز مناسب بود چراکه در این بازه زمانی بسیاری از شرکتها نیاز به هدایای تبلیغاتی دارند و این آوردگاه میتواند هم برای شرکتکننده و هم برای بازدیدکننده مفید باشد.
شهیدی افزود: یکی از مهمترین دلایلی که ما در این آوردگاه حضور یافتیم معرفی برند و آخرین محصولاتمان بود که تا حدود زیادی نیز موفق شدیم.
مدیر فروش گروه تولیدی پارسه اظهار داشت: مجریان و برگزارکنندگان این آوردگاه تبلیغاتشان ضعیف است. کشورهای عراق، افغانستان و پاکستانکه جنب و جوشی برای تولید ندارند به کارهای تولیدی ما نیاز دارند، شرکت ما مشتریهایی از این کشورها دارد.
بیشتر بخوانید: مجموعه پیشگامان تجهیز وک؛ تفکیک صنفی، ضرورت نمایشگاه چاپ و بسته بندی اصفهان
وی خاطرنشان کرد: بنابراین اطلاعرسانی کافی وجود نداشته تا این عزیزان در آوردگاه اصفهان شرکت کنند. نیاز به کالاهای ما از سوی کشورهای همسایه وجود دارد، این مهم را تجربه و مشتریانی که از مناطق مختلف داشتیم نشان داده است؛ اما مدیریت لازم برای جذب مشتریها و شرکتکنندگان خارجی وجود نداشته است.