قائم مقام سی‌ و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران از زمان قطعی برگزاری این رویداد خبر داد

    0
    68
    سی‌ و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران رمضانی

    مکان برگزاری سی‌ و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران در حال تصمیم گیری

    سخنگو و قائم مقام سی‌ و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران از برگزاری این نمایشگاه طی روزهای ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ خبر داد. وی همچنین اعلام کرد که رایزنی ها در رابطه با مکان برگزاری این دوره از این رویداد فرهنگی همچنان ادامه دارد.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ایبنا علی رمضانی، قائم مقام و سخنگوی سی‌ و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران گفت: تاکنون دو جلسه اعضای شورای سیاستگذاری این نمایشگاه برگزار شده است که در جلسه نخست آن وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشته‌اند. در جلسه دوم مصوب شد که قائم مقام به‌عنوان سخنگو نیز ایفای نقش کند و مسئولان نمایشگاه نیز در تبیین امور جاری کمک کنند.

    وی افزود: در این جلسات مصوب شد که تاریخ برپایی سی‌ و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران از نوزدهم تا بیست‌ونهم اردیبهشت ۱۴۰۳ باشد. همچنین حاضران بر تعامل هرچه بیشتر کمیته‌ها با یکدیگر تأکید کردند و برای غنای هرچه بیشتر و بهتر فعالیت آن‌ها پیشنهاد تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز برای هر کمیته ارائه شد.

    رمضانی ادامه داد: تسریع در اقدامات ازجمله ثبت‌نام ناشران خارجی و داخلی از دیگر مصوبات این جلسات بود تا نمایشگاه در زمان مقرر و به بهترین نحو برگزار شود.

    سخنگو و قائم مقام سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در بخش دیگری از سخنان خود درباره مکان برگزاری این نمایشگاه نیز اشاره کرد: گزارش‌های آخرین بازدیدها از گزینه‌های محل ارائه و مقرر شد تا شورای سیاست‌گذاری گزینه‌های موجود را در سریع‌ترین زمان ممکن بررسی کند تا درباره مکان برگزاری نیز تصمیم‌گیری شود.

    بیشتر بخوانید: برگزاری آیین پایانی چهل‌ و یکمین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران

    به‌گفته رمضانی مقرر شد پس از تعیین مدیران کمیته‌ها، در جلساتی موارد مربوطه به‌صورت جزئی‌تر بررسی شود. آسیب‌شناسی دوره‌های قبل و بررسی بهای اجاره غرفه‌ها نیز از دیگر مباحث مطرح شده در دو جلسه اعضای شورای سیاستگذاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بود.

    مقاله قبلیافتتاح کارخانه صنایع مهان کاغذ سرکان همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر
    مقاله بعدینمایشگاه چاپ و تبلیغات دیجیتال چین (D.PES) برگزار می شود

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.