قائم‌مقام شرکت استیل غرب آسیا: ثبات در قیمت مواد اولیه راه نجات تولیدکنندگان است

    0
    51
    شرکت استیل غرب آسیا

    قائم‌مقام شرکت ماشین سازی استیل غرب آسیا گفت: تولیدکنندگان این روزها در شرایط بسیار سختی به سر می برند، دولت ها باید در این بین با تدابیر سیاسی صحیح به بقا آن ها یاری رسانند.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین؛ حمید معدنی پور قائم‌مقام شرکت ماشین سازی استیل غرب آسیا که چهارمین دوره حضور خود در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ و بسته‌بندی را پشت سر گذارده است درباره این رویداد گفت: شرکت ما به‌صورت تخصصی در رابطه با طراحی و ساخت انواع ماشین‌ آلات بسته‌ بندی تری سیلر (سیل وکیوم) فعال است و به نظر بنده حضور غرفه داران امسال نسبت به سال‌های گذشته بیشتر بود. برندهای ماشین سازان مطرح نیز در این دوره حضور داشتند.

    وی درباره اهداف ماشین سازی استیل غرب آسیا برای حضور در این نمایشگاه گفت: مسلما تمام کسانی که در نمایشگاه ها شرکت می‌کنند هدفشان تبلیغات و صد البته فروش بیشتر است. با حضور در آوردگاه‌ها می‌توانیم خودمان را به مشتریان اثبات کنیم و قطعا مشتری نیز به‌صورت حضوری دستگاه‌ها را می‌بیند و می‌تواند با شرکت‌های دیگر مقایسه داشته باشد. ما نیز در شرکت ماشین سازی استیل غرب آسیا در حدود ۷۰ درصد توانستیم در بخش فروش به آنچه می‌خواهیم دست پیدا کنیم. بی شک دستیابی ‌به فروش مطلوب نیز در همان سال اول رخ نخواهد داد بلکه باید با حضور مستمر و پیاپی به آن حد مطلوب دست پیدا کنیم.

    معدنی پور افزود: یکی از کارهایی که مسئولان می‌توانند برای ارتقا کیفیت نمایشگاه انجام دهند آن است که برندهای مطرح و مجموعه‌های بزرگ را تشویق به حضور در این آوردگاه کنند؛ نگاه مجموعه‌های کوچک‌تر همواره به مجموعه‌های بزرگ‌تر است. این سیاست باعث ایجاد رقابت و بهبود کیفیت می‌شود. این سیستم در مورد روابط تجاری دیگر نیز جواب می‌دهد؛ برای مثال برج‌سازهای مطرح که در مناطق اصیل و بزرگ کار می‌کنند معمولاً یک طبقه از برج را به یک سلبریتی مطرح به‌صورت رایگان عرضه می‌کنند و این باعث فروش هر چه سریع‌تر سایر واحدها می‌شود. بنابراین شما اگر بتوانید برندهای مطرح را با پیشنهادهای خوب به این رویداد بکشانید می‌توانیم شاهد رشد و شکوفایی بیشتری باشیم.

    قائم‌مقام شرکت ماشین سازی استیل غرب آسیا اظهار داشت: تولیدکننده در کشور ما یا مجنون است یا عاشق؛ در حال حاضر تولیدکنندگان به‌شدت تحت‌فشار هستند، قیمت مواد اولیه روزبه‌روز در حال افزایش است، یک تولیدکننده مجبور است برای آنکه مقابل مشتری بدقول نشود ترکش‌های ناگهانی تغییر قیمت مواد اولیه را خودش متحمل شود؛ و این کار را تا حدی می‌تواند انجام دهد، به‌مرورزمان فرسوده شده و کار تولیدی را رها می‌کند و به دنبال دلالی می‌رود. مگر آنکه دولت بتواند شرایط تأمین مواد اولیه را باقیمت مناسب برای تولیدکنندگان فراهم کنند. اگر ثبات در قیمت‌ها حتی برای یک سال هم امکان‌پذیر شود تولیدکنندگان می‌توانند خودشان را احیا کنند.

    بیشتر بخوانید: بیستمین نمایشگاه بین‌ المللی صنعت چاپ و بسته‌ بندی شیراز برگزار شد

    وی در انتها افزود: نمایشگاه چندین سال طول می‌کشد تا بازخورد خوبی بدهد، به همین دلیل ما در سال آینده نیز در نمایشگاه حضور پیدا خواهیم کرد. مطلبی که مسئولان آوردگاه شیراز باید به آن دقت بیشتری داشته باشند توجه به‌ظاهر است. متأسفانه موکت‌های نمایشگاه مناسب نیست و به بهداشت و ظاهر دیوارهای نمایشگاه نیز توجه لازم نشده بود. اولین چیزی که در نگاه اول بازدیدکننده را جلب می‌کند، ظاهر مرکز نمایشگاهی است. مسئولان باید بدانند که هر چه ظاهر نمایشگاه تمیزتر و به‌روزتر شود بر تعداد شرکت‌کنندگان و غرفه داران مطرح نیز افزوده خواهد شد.

    شرکت استیل غرب آسیا

    مقاله قبلیحاج‌ اکبر قاسمیه؛ هنرمندی از صنعت چاپ
    مقاله بعدییک انبار کاغذ در خیابان ایرانشهر تهران دچار حریق شد

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.