مدیرعامل بازرگانی دنیای تکثیر گفت: نمایشگاه ها مکان مناسبی برای گسترش ارتباط و رونق کسب و کار هستند، یکی از راه های رونق رویدادهای نمایشگاهی حضور برندهای مطرح است. مسئولان برپایی آوردگاه باید به هر نحوی که می توانند این عزیزان را ترغیب به شرکت در نمایشگاه کنند.
سروش کاتبیان مدیرعامل بازرگانی دنیای تکثیر که در حدود ۳۰ سال است در بخش عمدهفروشی توزیع دستگاههای چاپ، کپی و تکثیر فعالیت دارد در گفت و گو با خبرنگار چاپ و نشر آنلاین درباره چگونگی برپایی بیستمین نمایشگاه بینالمللی صنعت چاپ و بستهبندی شیراز بیان داشت: مجموعه بنده سالها است که در این آوردگاه حضور پیدا کرده است. یکی از انتقاداتی که میتوانم مطرح کنم عدم توجه لازم مسئولان برپایی آوردگاه به ایجاد انگیزه برای حضور در نمایشگاه است. همانطور که میدانید هر برند مطرح و بزرگی که در نمایشگاه حضور پیدا کند با خود مشتریان زیادی را به همراه خواهد آورد.
مدیرعامل بازرگانی دنیای تکثیر: ایجاد اعتبار در نمایشگاه لازم است
وی در ادامه بیان داشت: مجموعه بازرگانی تکثیر ازجمله برندهایی است که مشتریان شناختهشده خود را دارد و قطعاً حضورش برای آوردگاه نوعی تبلیغ محسوب میشود؛ بنابراین برای حضور چنین مجموعههایی باید هزینه صرف شود، تخفیفهایی در نظر بگیرند و یا حتی بدون دریافت پول از آنها دعوت کنند تا در نمایشگاه حضور یابند؛ اعتباری که چنین شرکتکنندگانی با خود به نمایشگاه میآورند با هیچ پولی قابلمقایسه نیست.
بیشتر بخوانید: کاهش بهای انواع کاغذ چاپ و تحریر
مدیرعامل بازرگانی دنیای تکثیر افزود: برپایی نمایشگاهها ازنظر صنعتی خوب است و زمانی که آوردگاهها زیاد باشد رقابت بالاتر میرود و کیفیت کارها بیشتر میشود. مسئولان برگزاری نمایشگاه باید این نکته را هم در نظر داشته باشند که تنها ازنقطهنظر اقتصادی به مسائل نگاه نکنند و احترام به مشتری را در اولویتهای خود قرار دهند.