مدیر مجموعه چاپی دوران گفت: نمایشگاه ها فضای بسیار مناسبی برای ایجاد ارتباط هستند. بنده با حضور در نمایشگاه تهران پی به اهمیت حضور چنین رویدادهایی بردم و امسال نیز برای کسب تجربه در آوردگاه شیراز شرکت کرده ام.
علیرضا ایزدفرد مدیر مجموعه چاپی دوران که اولین تجربه حضور در بیستمین نمایشگاه بینالمللی صنعت چاپ و بستهبندی پشت سر گذارده در گفت و گو با چاپ و نشر آنلاین درباره چگونگی برپایی این نمایشگاه بیان داشت: بنده با هدف کسب تجربه و آشنایی با برندهای مطرح در این آوردگاه حضور یافتهام.
مجموعه چاپی دوران: برگزاری نمایشگاه ها در فواصل اندک
وی در ادامه افزود: یکی از دلایلی که بنده را ترغیب به حضور در نمایشگاه شیراز کرد آن بود که امسال در آوردگاه تهران شرکت داشتم و متوجه شدم که رویدادهایی اینچنینی تا حد بسیار زیادی در برقراری ارتباط میان تولیدکنندگان مؤثر هستند.
بیشتر بخوانید: مدیر «آقای پرچم»: نمایشگاه، فرصتی برای کسب تجربه است
ایزدفرد اظهار داشت: نمایشگاه شیراز امسال بعد از چهار سال وقفه برگزار شد؛ به نظر بنده بهتر است چنین رویدادهایی با وقفه کمتر و زودبهزود برپا شوند چراکه میتوانند در شکلگیری رقابت و ایجاد رونق اقتصادی نقش محوری و مؤثری ایفا کنند.