مدیر فروش سالنامه جهان‌نما: تبلیغات محیطی و موفقیت در جذب مشتری

    0
    58
    سالنامه جهان نما

    مدیر فروش سالنامه جهان‌نما: نمایشگاه شیراز حال و هوای خوبی داشت و ما باخوردهای مثبتی دریافت کرده ایم؛ با اینهمه مسئولان برگزاری نمایشگاه می توانند با تبلیغات محیطی بیشتر این رویداد مهم صنعت چاپ را در شهرشان با شکوه تر برپا کنند.

    سالنامه جهان نما

    سالنامه جهان‌نما: لزوم ایجاد بخش تخصصی برای فعالان صنعت چاپ

    مهدی خودسیانی مدیر فروش سالنامه جهان‌نما است؛ وی که ۲۲ سال است در بخش فروش این کالای تبلیغاتی به فعالیت مشغول است درباره چگونگی برپایی بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ و بسته‌بندی شیراز بیان داشت:  مطلبی که درباره نمایشگاه عرض می‌کنم گله و شکایت نیست؛ بلکه انتقادی است سازنده و امیدوار هستیم مسئولان برپایی آوردگاه به آن توجه نشان دهند. انتظار ما این است که در سال‌های آینده نمایشگاه مربوط به حوزه تبلیغات و چاپ در محیطی تخصصی‌تر برگزار شود.

    وی در ادامه افزود: استان فارس پتانسیل‌های بسیار خوبی دارد، اگر تاریخ برپایی این آوردگاه عقب‌تر باشد برای تولیدکنندگان بهتر خواهد بود؛ چراکه این تاریخ به عید نوروز بسیار نزدیک است و بسیاری از مجموعه‌ها سفارش‌هایشان را پیشتر اخذ کرده و انجام داده‌اند.

    خودسیانی اظهار داشت: یکی از مشکلات این آوردگاه آن بود که نزدیک به تعطیلات ۲۲ بهمن برگزار شد، معمولاً در ایران تا چند روز تعطیلی می‌شود همگی برنامه مسافرت به شمال را می‌چینند و این باعث شده تا تعداد زیادی از بازدیدکنندگان در نمایشگاه حضور پیدا نکنند.

    سالنامه جهان نما 

    مدیر فروش سالنامه جهان‌نما بیان داشت: با همه این‌ها شیراز حال و هوای خوبی دارد و مطمئن هستم آوردگاه خوبی خواهیم داشت. یکی از کارهایی که مسئولان می‌توانند انجام دهند توجه به تبلیغات محیطی است. به نظر بنده تبلیغات محیطی از تمامی تبلیغات تأثیرگذارتر است.

    وی در پایان اظهار داشت: ما از اصفهان آمده‌ایم و تا آنجا که می‌دانم این استان شرکت‌های بسیار خوبی دارد که به دلیل عدم وجود تولیدکننده در استان فارس به خدمات ما نیاز دارند؛ در سال آینده نیز به‌شرط حیات حتماً در این آوردگاه شرکت خواهیم کرد.

    مقاله قبلیمدیر مجموعه چاپی دوران: برگزاری نمایشگاه، کمک به رونق کسب و کار است
    مقاله بعدیشرکت پرینتر کالا؛ درخشش فرصت ها در نمایشگاه ها

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.