تشدید نظارت بر تبلیغات نامزدهای انتخاباتی و چاپخانه‌ ها

    0
    44
    تبلیغات نامزدهای انتخاباتی

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از نظارت بر روند کار چاپخانه‌ ها و کانون‌ های تبلیغاتی و نشریات در زمینه تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در استان خبر داد.

    تبلیغات نامزدهای انتخاباتیبه گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از خبرگزاری مهر؛ فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ضمن بیان اینکه اداره کل ارشاد اسلامی استان سمنان در انتخابات دو رویه را در پیش دارد، ابراز کرد: یک رویه نظارت بر تبلیغات انتخابات از سوی نامزدها است که این امر به واسطه عضویت این اداره کل در شورای نظارت رقم می‌خورد.

    وی با بیان اینکه چاپ تبلیغات نامزدهای انتخاباتی ضوابطی دارد که باید رعایت شود، افزود: تخلفات در زمینه تبلیغات نامزدهای انتخاباتی به ستاد انتخابات گزارش می‌شود.

    مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با اشاره به نظارت بر عملکرد چاپخانه‌ها، نشریات و کانون‌های تبلیغاتی در استان بیان کرد: داوطلبان انتخابات در استان سمنان مجاز نیستند محصولات تبلیغاتی خود را بیش از اندازه ۷۰ در ۱۰۰ سانتیمتر چاپ و نصب کنند.

    فلاح در ادامه دومین رویکرد ارشاد اسلامی را تبیین مشارکت قوی دانست و تاکید کرد: رویدادهای فرهنگی و هنری با موضوع انتخابات و مشارکت پرشور مردم در استان در دست اجرا قرار دارد که با استقبال خوب مخاطبان به خصوص جامعه هنر و فرهنگی استان روبرو شده است.

    بیشتر بخوانید: الزام رعایت قوانین از سوی چاپخانه داران در فعالیت های انتخاباتی

    وی با بیان اینکه فعالیت‌های تبلیغی و تولیدات رسانه‌ای برای مشارکت قوی دیگر راهبرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است، بیان کرد: در کنار مشارکت این اداره کل در زمینه نشاط اجتماعی نیز تلاش دارد تا برنامه‌های خوبی در استان برگزار شود که برگزاری جشنواره موسیقی در شاهرود نمونه این امر است.

    تبلیغات نامزدهای انتخاباتی

    مقاله قبلینمایشگاه کتاب قزوین در کاروانسرای سعدالسلطنه افتتاح شد
    مقاله بعدیتخفیف ویژه برای رانندگان پلاک تهرانی در صورت گرفتن معاینه فنی از مراکز پایتخت

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.