ثبت‌نام یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال آغاز شد

    گفت و گو با جلال ذکایی، رئیس یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال

    0
    69
    نهاد ملی صنعت چاپ جلال ذکایی

    رئیس یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال، از آغاز زمان ثبت‌نام متقاضیان و محل برگزاری این رویداد خبر داد.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ایبنا؛ جلال ذکایی، رئیس یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال با اشاره به برگزاری این رویداد از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ بیان کرد: با توجه به برگزاری نمایشگاه دروپا در خردادماه سال ۱۴۰۳ و برپایی نمایشگاه‌های تخصصی چاپ، طی ماه‌های آتی این رویداد در اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

     

    برج میلاد میزبان یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال

    وی با اشاره به برپایی این رویداد نمایشگاهی در برج میلاد، توضیح داد: سال گذشته مشکلات متعددی در مرکز نمایشگاهی بوستان گفت‌وگو داشتیم که امسال هم ادامه داشت و ناگزیر به سمت برج میلاد رفتیم که حدود ۶‌هزار متر مربع فضای نمایشگاهی دارد.

    ذکایی درباره برنامه‌های نمایشگاه چاپ دیجیتال در گام یازدهم، افزود: در نمایشگاه پیش رو تصمیم داریم شرکت‌های خارجی در این رویداد حضور پررنگی داشته باشند و به همین منظور رایزنی‌های خود را با شرکت‌های مختلف آغاز کردیم.

    وی ادامه داد: ثبت‌نام برای جضور در یازدهمین دوره نمایشگاه چاپ دیجیتال از ۷ اسفندماه آغاز شده است و شرکت‌های متقاضی در نمایشگاه چاپ دیجیتال می‌توانند با مراجعه به سایت نمایشگاه، مراحل ثبت‌نام خود را انجام دهند.

    بیشتر بخوانید: تنوع پذیری اولویت دهمین دوره نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران

    وی با بیان اینکه آشنایی فعالان حوزه چاپ، بسته‌بندی و تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان با فناوری‌های نوین و تولیدات این عرصه ازجمله اهداف برپایی این رویداد است، عنوان کرد: آشنایی با دستاوردهای چاپ دیجیتال و حضور افراد حرفه‌ای و تخصصی در قالب کارگاه‌های تخصصی وجود ارتباط تنگاتنگ و سریع عرضه‌کنندگان و مخاطبان چاپ دیجیتال از دیگر اهداف این رویداد به شمار می‌آید.

    مقاله قبلیصادرات کاغذ تیشو، ام دی اف خام، مداد و دفترچه مشق و کاغذ کپی آزاد شد
    مقاله بعدی«هند» میهمان ویژه سی‌ و پنجمین نمایشگاه بین‌ المللی کتاب تهران

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.