توجه ویژه به بخش کودک و نوجوان در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳

    گفت و گو با علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران

    0
    62
    علی رمضانی بخش کودک و نوجوان

    مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران گفت: یکی از خطوط اصلی نمایشگاه ۱۴۰۳ توجه ویژه به بخش کودک و نوجوان است.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ایران آنلاین؛ علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران درباره برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب اظهار کرد: سی و پنجمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ اردیبهشت در محل مصلای تهران آغاز به کار می‌کند و تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

    رمضانی در ادامه بیان کرد: از روز ۱۲ اسفندماه ثبت‌نام ناشران داخلی و خارجی آغاز شده است و جمع کثیری از ناشران تاکنون ثبت‌نام کرده‌اند. کمیته‌های مختلف برگزاری نمایشگاه هم شروع به فعالیت کرده‌اند. همه کمیته‌های فرهنگی، ناشران داخلی و خارجی، کادر اجرایی و پشتیبانی، اداری و مالی، سامانه‌ها و سایت‌ها و فعالیت‌های پاسخگویی به مراجعان و سایر حوزه‌ها در حال نهایی‌سازی کارها هستند. امید است این دوره از نمایشگاه با استقبال خوب مردم و علاقه‌مندان برگزار شود و استقبال آن‌ها زینت‌بخش این نمایشگاه باشد و استفاده بیشتری ببریم.

    بیشتر بخوانید: تشکیل شورای مشورتی مردمی نمایشگاه کتاب تهران

    توجه ویژه به بخش کودک و نوجوان

    مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران درباره برنامه‌های ویژه نمایشگاه سی و پنجم کتاب خاطرنشان کرد: مهمان این دوره از نمایشگاه کشور هند است که با ناشران مختلفی در این نمایشگاه حضور دارند. برنامه ویژه امسال، حضور ناشران مختلفی است که در نمایشگاه با برنامه‌های متنوع فرهنگی و آثار جدید خود حاضر خواهند شد. یکی از خطوط اصلی نمایشگاه امسال توجه ویژه به بخش کودک و نوجوان است.

    مقاله قبلیامضای توافق سبز توسط کشورهای عضو اتحادیه اروپا
    مقاله بعدیلوگو؛ عنصر هویت‌بخش

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.