عناوین منتشر شده کتاب از سوی ناشران لرستان در سال ۱۴۰۲

    0
    42
    ناشران لرستان

    موضوعات کتاب های منتشر شده توسط ناشران لرستان

    براساس آمار خانه کتاب و ادبیات ایران ناشران لرستانی ۳۹۵ عنوان کتاب را در سال ۱۴۰۲ با شمارگان ۲۵۶ هزار و ۳۵۰ نسخه روانه بازار نشر کردند.

    ‌‌به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ایبنا؛ در خرم‌آباد، براساس گزارش آماری موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، ناشران لرستان از تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ تا ۱۴۰۲/۱۲/۲۵ با موضوعات مختلف ۳۹۵ عنوان کتاب را منتشر کرده‌اند که از این تعداد به ترتیب موضوع ادبیات با ۱۱۸، تاریخ و جغرافیا ۵۶ و علوم اجتماعی با ۴۷ بیشترین عناوین چاپ شده را به خود اختصاص داده‌اند.

    همچنین علوم عملی با ۳۹، کودک و نوجوان ۳۱ و دین با ۲۴ عنوان رده‌های بعدی این جدول را به خود اختصاص داده‌اند.

    موضوعات علوم طبیعی و ریاضیات، زبان و کلیات به ترتیب با ۱۱، ۱۰ و ۵ عنوان کم‌ترین تعداد عناوین منتشر شده کتاب در سال ۱۴۰۲ توسط ناشران لرستان بوده‌اند.

    بازار کتاب ناشران لرستاناز ۳۹۵ عنوان کتاب منتشر شده در سال ۱۴۰۲ در لرستان ۳۶۱ عنوان تالیفی و ۳۴ عنوان ترجمه بوده است که از این تعداد نیز ۳۶۹ عنوان چاپ اول و ۲۶ عنوان کتاب تجدید چاپ شده است که بیشترین این تجدید چاپ با ۷ عنوان، گروه کودک و نوجوان، سپس گروه ادبیات با ۶ عنوان و گروه زبان با ۵ عنوان رده‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند.

    شمارگان کتاب‌های منتشر شده لرستان ۲۵۶ هزار و ۳۵۰ نسخه است که بیشترین شمارگان مربوط به موضوع ادبیات با ۶۷ هزار و ۷۰۰ نسخه و کم‌ترین در موضوع کلیات با سه هزار و ۸۰۰ نسخه است.

    بیشتر بخوانید: به ناشران حوزه ادبیات کودک تسهیلات ویژه تعلق می گیرد

    بیشترین میانگین قیمت نیز در گروه علوم طبیعی و ریاضیات با یک میلیون و ۵۶۵ هزار و ۲۱۷ ریال و کم‌ترین میانگین قیمت به گروه دین با ۶۶۷ هزار و ۴۱۵ اختصاص یافته است.

    مقاله قبلیجلوگیری از جعل با چاپ اسکناس پلاستیکی در پاکستان
    مقاله بعدیویژگی های یک منتور خوب

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.