یادداشت عیدانه مسعود خردجو؛ مدیرعامل بازرگانی احسان

    0
    41
    یادداشت عیدانه مسعود خردجو؛ مدیرعامل بازرگانی احسان

    یادداشت عیدانه مسعود خردجو؛ مدیرعامل بازرگانی احسانسال گذشته سال سختی بود، اتحادیه هم تمام تلاشش را کرد تا به ما کمک کند اما تحت فشارهای دولتی نتوانست کاری از پیش ببرد. متأسفانه عملکرد دولت در سال‌های اخیر نه‌تنها کمکی به تجارت و اقتصاد کشور نکرده بلکه تجار و فعالان اقتصادی را به‌شدت تحت‌فشار قرار داده است، قوانینی که دولت به‌تازگی تصویب و به اجرا درآورده باعث شده تا تجار نتوانند ملزومات موردنیاز برای صنایع را وارد کنند.

    این مهم نیز نه‌تنها برای صنعت چاپ بلکه در مورد سایر صنایع نیز صدق می‌کند. به‌زودی ما با یک کسری عظیم در بخش تأمین ملزومات چاپ روبرو خواهیم شد. با یک چنین عملکردی نه‌تنها بهار بلکه تابستان، پاییز و زمستان مردم نیز خراب خواهد شد. دولتمردان با اقدامات نادرست امکان مثبت‌اندیشی را از ما گرفته‌اند.

    مشکلات زیادی وجود دارد ولی با وجود این اتحادیه صنعت چاپ قدرتمند عمل کرده است. کارهای اتحادیه باعث شده تا دولت و مسئولان صنف، چاپ را ببینند و این حوزه را دست‌کم نگیرند. با وجود همه کاستی‌ها و مشکلاتی که وجود دارد همین امر باعث مسرت است و اعضای صنف چاپ را دلگرم کرده است که عد‌ه‌ای به فکر آن‌ها هستند. یادداشت عیدانه مسعود خردجو؛ مدیرعامل بازرگانی احسان

    بیشتر بخوانید: بررسی وضعیت بازار ملزومات چاپ و چالش ها

    سال جدید را به همه اعضای محترم هیئت‌مدیره صنعت چاپ و تمامی چاپخانه‌داران، بازرگانان و فروشندگان حوزه چاپ تبریک می‌گویم و امیدوار هستم برخلاف تمام تجربیاتی که ما در این سال‌ها داشتیم، سال پیش رو سالی پربار برای صنعت چاپ و تمام صنایع کشور باشد.

    یادداشت عیدانه مسعود خردجو؛ مدیرعامل بازرگانی احسان

    مقاله قبلییارانه فرهنگی برای نمایشگاه کتاب تهران ۱۴۰۳
    مقاله بعدیبخش مکتوب نمایشگاه قرآن مورد استقبال بازدیدکنندگان

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.