بخش مکتوب نمایشگاه قرآن مورد استقبال بازدیدکنندگان

    0
    50
    احمدوند بخش مکتوب نمایشگاه قرآن

    احمدوند با بیان اینکه میزان فروش بخش مکتوب نمایشگاه قرآن خوب بوده است، گفت: برای نمایشگاه قرآن دوره بعد باید تمهیدی داشته باشیم تا برای ناشرانی که آثار کمتری در حوزه‌های دینی دارند و نمی‌توانند به صورت مستقل غرفه بگیرند این امکان فراهم شود به صورت مجتمع غرفه کسب کنند و آثار خوب خود را ارائه کنند.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ایسنا؛ یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد وضعیت ناشران دینی در این دوره از نمایشگاه قرآن کریم گفت: نمایشگاه قرآن به رشد خوبی در بخش‌های مختلفی رسیده است، اما در نشر مکتوب ما می‌توانیم همچنان رشد بیشتری داشته باشیم.

    وی در ادامه درباره بخش مکتوب نمایشگاه قرآن اظهار کرد: به نظرم یکی از محورهای اصلی نمایشگاه قرآن بخش آثار مکتوب باشد. در ابتدا شکل‌گیری نمایشگاه قرآن کریم هم اصل بر کتب و هنرهای قرآنی بود و سپس بخش‌های دیگر به تدریج اضافه شد.به نظرم جا دارد در نمایشگاه قرآن کریم توجه بیشتری به حوزه نشر بشود و این بخش اولویت پیدا کند. برای نمایشگاه قرآن دوره بعد باید تمهیدی داشته باشیم تا برای ناشرانی که آثار کمتری در حوزه‌های دینی دارند و نمی‌توانند به صورت مستقل غرفه بگیرند این امکان فراهم شود به صورت مجتمع غرفه کسب کنند و آثار خوب خود را ارائه کنند.

    بیشتر بخوانید: آغاز ثبت‌نام اصحاب رسانه برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

    رضایت غرفه داران بخش مکتوب نمایشگاه قرآن 

    وی در مورد میزان فروش غرفه‌داران مکتوب نیز افزود: هنوز آمار دقیق فروش استخراج نشده است اما آمار تقریبی که دارم فروش خوب بوده و با غرفه‌داران که صحبت کردم از وضعیت فروش راضی بودند و استقبال و خریدها در بخش مکتوب نمایشگاه قرآن مطلوب بوده است.

    معاون فرهنگی در مورد آخرین وضعیت نمایشگاه کتاب نیز گفت: روند برپایی نمایشگاه کتاب به خوبی در حال انجام است و چندین نوبت بازدید از مصلی هم انجام شده است. ناشران هم ثبت‌نام‌ خود ‌را انجام داده و طبق روال نمایشگاه سر زمان مشخص خودش برپا خواهد شد.

    مقاله قبلییادداشت عیدانه مسعود خردجو؛ مدیرعامل بازرگانی احسان
    مقاله بعدییادداشت عیدانه شهرام صبوری؛ مدیرعامل قالب‌سازی سعدی

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.