«مرکز کاریابی صنعت چاپ» راه اندازی می شود

    گفت و گو با مهدی توکلی مدیر مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 30 تهران

    0
    66
    دانشگاه علمی کاربردی واحد 30 مرکز کاریابی صنعت چاپ توکلی

    مدیر مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۰ تهران گفت: طبق تفاهم نامه با اتحادیه چاپخانه داران تهران به زودی قرار است «مرکز کاریابی صنعت چاپ» راه اندازی شود.

    مهدی توکلی مدیر مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۰ تهران در گفت و گو با خبرنگار چاپ و نشر آنلاین گفت: برگزاری دوره های آموزشی در شأن صنعت چاپ بر اساس تفاهم نامه ای است که میان مرکز علمی کاربردی واحد ۳۰ با اتحادیه چاپخانه داران تهران منعقد شده است. تا پیش از این بخش آکادمیک چاپ مظلوم واقع شده بود و به آن توجهی نمی شد اما با تلاش ها و اقدامات انجام شده امیدواریم در آینده ای نزدیک اتفاقات خوبی برای این صنعت معظم رخ بدهد.

    وی افزود: تاکنون دو دوره آموزشی برگزار شده است. طبق تفاهم نامه این دوره ها همچنان ادامه خواهند داشت. خوشبختانه استقبال از دوره آموزشی اپراتوری ماشین آلات چاپ افست اسپید بسیار خوب بود به طوری که ظرفیت پیش بینی شده این دوره ۱۵ نفر بود اما به دلیل تعداد زیاد متقاضیان ظرفیت آن به ۲۴ نفر افزوده شد. البته تعداد دیگری از دوستان نیز قرار است در دوره بعدی که به زودی اعلام خواهد شد، شرکت کنند.

    توکلی ادامه داد: مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۰ تهران با آغوش باز پذیرای عزیزانی است که علاقمند به تحصیل در دوره های کاردانی و کارشناسی در رشته چاپ هستند. از همین جا از تمام اساتید صنعت چاپ که تمایل به تدریس رشته تخصصی خود و انتقال تجربیات علمی و آموزشی شان به علاقمندان تحصیل در رشته چاپ دارند دعوت به همکاری می کنم.

    مرکز کاریابی صنعت چاپ

    بیشتر بخوانید: انعقاد تفاهم نامه آموزشی میان اتحادیه چاپخانه داران و مرکز آموزشی علمی کاربردی

    دریافت مجوز برای مرکز کاریابی صنعت چاپ

    وی تصریح کرد: طی چهار سالی که بنده مدیریت مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۰ تهران را عهده دار شده ام حدود دو هزار و ۵۰۰ دانشجو در مقاطع مختلف رشته های تخصصی چاپ فارغ التحصیل شده اند. تمام تلاش ما در این مرکز راه اندازی رشته حقوق چاپ و نشر است که با ثبت و تایید آن در وزارت علوم می توانیم در مقاطع کاردانی و کارشناسی متخصصانی را در این رشته مهم تربیت کنیم.

    مدیر مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۰ تهران از دریافت مجوز کاریابی برای این مرکز خبر داد و در این رابطه بیان داشت: طبق تفاهم نامه و صحبتی که با جناب ابوالحسنی رئیس اتحادیه چاپخانه داران تهران داشتیم به زودی قرار است که «مرکز کاریابی صنعت چاپ» راه اندازی شود. هدف از تشکیل این مرکز کاریابی جذب افراد علاقمند به این صنعت در جامعه، آموزش و در نهایت معرفی آنها به چاپخانه ها است. به این شکل از یک سو مشکلات مربوط به کمبود نیروهای ماهر و متخصص در این صنعت رفع خواهد شد و از سوی دیگر می توانیم با ورود جوانان به این صنعت بخشی از مشکل اشتغال در جامعه را حل کنیم.

    مرکز کاریابی صنعت چاپ

    مقاله قبلیاقداماتی برای حمایت از چاپخانه‌ های استان زنجان
    مقاله بعدیاقدامات دولت سیزدهم و ایجاد ثبات در بازار کاغذ و مقوا

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.