جداسازی بخش مجازی و فیزیکی نمایشگاه بین‌ المللی کتاب تهران

    0
    4
    بخش مجازی و فیزیکی نمایشگاه بین‌ المللی کتاب تهران

    رئیس هیئت‌ مدیره انجمن ناشران آموزشی با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه مجازی، گفت: بهتر است برگزاری بخش مجازی و فیزیکی نمایشگاه بین‌ المللی کتاب تهران جدا شود.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از ایبنا؛ امین آصفی رئیس هیئت‌ مدیره انجمن ناشران آموزشی با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه بین‌ المللی کتاب تهران، گفت: این نمایشگاه در تجربه سی‌ و پنجم برگزاری خود مثل همیشه با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبه‌رو شده است و شاهد حضور پررنگ خانواده‌ها در این رویداد هستیم.

    وی ادامه داد: همزمانی برگزاری بخش مجازی و فیزیکی بهتر است جدا شود؛ همچنین معتقدم که فروش مجازی کتابفروشان به زمان دیگری موکول شود. نمایشگاه مجازی، گستردگی دسترسی مخاطبان به کتاب را فراهم می‌ کند. این رویداد با توجه به بحث توسعه عدالت فرهنگی و دسترسی مردم همه نقاط ایران به کتاب‌، اهمیت ویژه‌ ای دارد و برگزاری آن ضروری است، اما امیدواریم که زمینه‌ای برای جداسازی آن‌ها فراهم شود.

    بخش مجازی و فیزیکی نمایشگاه بین‌ المللی کتاب تهران

    بخش مجازی و فیزیکی نمایشگاه بین‌ المللی کتاب تهرانبه‌گفته وی، حضور کتابفروشان نیز می‌تواند در فضای جداگانه‌ ای در طول سال پیش‌ بینی شود تا مردم به آثار و کتاب‌ های خوب آن‌ ها دسترسی داشته باشد.

    آصفی با اشاره به برگزاری ۶۰ برنامه مختلف در سرای علمی و فرهنگی سالن ناشران آموزشی، گفت: این نشست‌ها با حضور جمع گسترده‌ای از نمایندگان تشکل‌های نشر و ناشران برگزار شده و تا پایان نمایشگاه ادامه داشت.

    بیشتر بخوانید: ترویج کتابخوانی نباید به برگزاری نمایشگاه کتاب محدود باشد

    وی همچنین به برنامه تجلیل از هشت ناشر پیشکسوت دانشگاهی در حاشیه نمایشگاه کتاب اشاره کرد و یادآور شد: این مراسم، شگفتانه و سرزده در مقابل غرفه ناشران برگزار شد. هدف اصلی، گرامیداشت ناشران و بزرگان حوزه آموزشی بود که سال‌ها در این حوزه فعالیت می‌کنند.

    جداسازی بخش مجازی و فیزیکی نمایشگاه بین‌ المللی کتاب تهران

    مقاله قبلیمدیر چاپ سرمدی: تعرفه چاپ با توجه به تفاوت چاپخانه ها تعیین شود
    مقاله بعدینگاهی به ماشین‌ های چاپ فلکسوگرافی «بخش پنجم»

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.