نهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی نوشت افزار برگزار شد   

    0
    58
    نهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی نوشت افزار

    نهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی نوشت افزار و سومین نمایشگاه تخصصی اسباب بازی و صنایع وابسته ۲۲ خرداد ماه افتتاح شد.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از جامع نیوز؛ نهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی نوشت افزار و سومین نمایشگاه تخصصی اسباب بازی و صنایع وابسته امروز ۲۲ خرداد ماه با حضور محمد مهدی برادران معاون وزیر صمت و جمعی از مدیران و فعالان این حوزه و اصحاب رسانه در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب آغاز به کار کرد.

    مجید اکبری، مدیر شرکت آوا پیک تحریر ایرانیان و مدیر برگزاری نهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی نوشت افزار و سومین نمایشگاه تخصصی اسباب بازی و صنایع وابسته در گفت و گو با پایگاه خبری اخبار نمایشگاه‌ها، با اشاره به جزئیات برگزاری این رویدادها گفت: این نمایشگاه ها با حضور ۲۸۰ شرکت‌کننده و بیش از ۵۰۰ برند برگزار شده است.

    وی افزود: این نمایشگاه فرصتی ارزشمند برای به نمایش گذاشتن جدیدترین نوآوری‌ها و دستاوردهای حوزه نوشت‌افزار و اسباب‌بازی فراهم می‌کند.

    به گفته اکبری، امسال شاهد حضور گسترده شرکت‌های بین‌المللی از جمله چین هستیم و نمایندگانی از کشورهای چین، آلمان، هند و کره در این نمایشگاه حضور دارند.این حضور پررنگ نشان‌ از اهمیت فزاینده‌ این نمایشگاه ها به عنوان پلتفرمی کلیدی برای تبادل دانش، فناوری و برقراری ارتباطات تجاری در سطح بین‌المللی است.

    بیشتر بخوانید: نشست خبری هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نوشت افزار برگزار شد

    بخش های مختلف نهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی نوشت افزار

    مدیر برگزاری نهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی نوشت افزار در ادامه اظهار کرد: این نمایشگاه ها شامل پنل‌های آموزشی تخصصی در زمینه‌های کارآفرینی و اقتصادی مرتبط با صنعت نوشت‌افزار و اسباب‌بازی نیز خواهد بود.

    وی با بیان اینکه امسال تعداد شرکت‌کنندگان نمایشگاه نسبت به سال گذشته ۳۰ درصد افزایش یافته است؛ افزود: این افزایش نشان از استقبال بالا و توسعه این این رویداد دارد. در بخش نوشت‌افزار، تعداد شرکت‌کنندگان از ۴۲ به بیش از ۱۸۰ شرکت افزایش یافته و در حوزه اسباب‌بازی نیز تعداد شرکت‌ها از ۲۵ به نزدیک به ۱۰۰ شرکت رسیده است.

    اکبری همچنین به پتانسیل بالای شهر آفتاب در میزبانی نمایشگاه‌های تخصصی اشاره کرد و افزود: این مکان به دلیل فضای مناسب و امکانات کامل، مورد استقبال مشارکت‌کنندگان قرار گرفته است.

    وی همچنین تأکید کرد:در سال‌های اخیر، با وجود محدودیت‌های واردات، تولیدکنندگان داخلی با اتکا به دانش و تخصص خود توانسته‌اند محصولاتی با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای روز دنیا به بازار عرضه کنند. این امر سبب شده تا استقبال چشمگیری از سوی مصرف‌کنندگان صورت بگیرد.

    مدیر برگزاری نهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی نوشت افزار در پایان گفت: نمایشگاه امسال، با تمرکز بر تخصصی بودن، فضایی را برای آشنایی بازدیدکنندگان با جدیدترین دستاوردها و فناوری‌های این حوزه فراهم آورده است.

    مقاله قبلینگاهی به محصولات پرکاربرد کاغذی در تبلیغات و برندینگ (بخش اول)
    مقاله بعدیکاهش نسبی قیمت کاغذ تحریر و افزایش قیمت کاغذ و مقوای گلاسه

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.