افزایش صادرات محصولات نوشت افزار به کشورهای همسایه

    0
    42
    محصولات نوشت افزار

    مدیرعامل صنعت نوشت افزار با اشاره به ارتقا کیفیت محصولات و میزان تولید گفت: محصولات نوشت افزار به کشورهای عراق، افغانستان و کشور‌های حوزه خلیج‌فارس و ترکمنستان صادر می‌شود.

    به گزارش چاپ و نشر آنلاین به نقل از خبرگزاری میزان؛ وحید شجاعی‌نیا مدیرعامل صنعت نوشت افزار گفت: از ۱۳ سال پیش که بحث تحریم در اقتصاد ایران مطرح شد و مشکلات بسیار جدی برای ما به وجود آورد، اما به فراخور آن به راه‌هایی اندیشیده‌ایم که بتوانیم خودمان را از زیربار این فشار آزاد کرده و در کنار آن فعالیت‌مان را بدون مشکل و با کمترین ضرر ادامه دهیم.

    وی ادامه داد: خوشبختانه ما با تلاش‌های شبانه‌روزی مجموعه توانسته‌ایم هرساله کیفیت محصولات نوشت افزار را ارتقا داده و میزان تولید را افزایش دهیم.

    مدیرعامل صنعت نوشت افزار گفت: از سال گذشته نیز یک محصول استراتژیک به نام فیلتر ماژیک را به سبد محصولات اضافه کرده‌ایم. مخزن جوهر ماژیک تا سال گذشته از خارج از کشور وارد می‌شد که سرانجام با تلاش تیم فنی شرکت موفق شدیم خط تولید این محصول را تاسیس و راه‌اندازی کنیم.

    شجاعی‌نیا بیان کرد: با توجه به افزایش روزافزون تولیدات ما، به همان نسبت نیروی کار بیشتری را هم مشغول به کار می‌کنیم.

    بیشتر بخوانید: توسعه صادرات نوشت افزار نیازمند زیرساخت های اصولی

    صادرات محصولات نوشت افزار

    وی افزود: بالاترین تیراژ تولید در کشور و باکیفیت‌ترین نوع خودکار در کشور را داریم و به قولی پرچمدار این صنعت در کشور هستیم و با توجه به این امر هرآنچه که در این راه تجرب کرده‌ایم را به لحاظ فنی و تکنولوژی در اختیار سایر همکاران در این صنف قرار می‌دهیم، کما اینکه بسیاری از شرکت‌های ایرانی که در این حوزه فعالند، در گذشته از مشاوره‌های فنی ما استفاده می‌کرده‌اند.

    شجاعی‌نیا بیان کرد: در حال حاضر به تمامی کشور‌های همسایه همچون عراق، افغانستان و کشور‌های حوزه خلیج‌فارس و ترکمنستان صادر می‌ شود و در نظر داریم صادرات محصولات نوشت افزار جدید به کشور‌های همسایه را افزایش دهیم.

    مقاله قبلیاهمیت رنگ در چاپ کارت ویزیت
    مقاله بعدی نشست تخصصی طرح سرشماری صنعت چاپ استان تهران برگزار شد

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.