تولید بسته بندی جدید با ۷۰ درصد پلاستیک بازیافتی

    0
    31
    بسته بندی جدید

    تلاش‌های موفقیت‌آمیزی که در زمینه کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای صورت می گیرد، نقشی اساسی در بهبود شرایط اقلیمی در جهان دارد. در این راستا،SCA با شرکت سوئدی Trioworld وارد همکاری شده است تا قطعات بسته بندی جدید چوبی موجود را با بسته بندی های معادل که حاوی ۷۰ درصد پلاستیک بازیافتی است، جایگزین کند.

    چوب و الوار در زمان ذخیره سازی، بارگیری و حمل و نقل در معرض شرایط سختی قرار می گیرد. Tom Rautakourpi، کارشناس فرآورده ها و محصولات در Trioworld  می‌گوید: «ما بسته‌ بندی جدیدی تولید کرده‌ایم که ۷۰ درصد آن از مواد بازیافتی تشکیل شده است، بدون اینکه کیفیت آن به خطر بیفتد.SCA Wood  برای نخستین بار بسته‌بندی‌هایی به بازار عرضه خواهد کرد که دارای نسبت بالایی از پلاستیک بازیافتی است.»

    این بسته بندی جدید توسط Trioworld  تولید می شود و انتظار می رود در مقایسه با محصول مشابه آن که از پلاستیک غیر بازیافتی ساخته شده است، انتشار گازهای گلخانه ای را ۵۴ درصد کاهش دهد.

    Jerry Larson، رئیسSCA Wood  می‌گوید: «برای افزایش قابل توجه فواید فعالیت هایمان در زمینه تغییرات آب و هوایی و اقلیمی، کاهش تدریجی انتشار گازهای گلخانه‌ای پایدار بسیار مهم است. ما مدت‌هاست که به دنبال روشی مناسب برای بهبود بسته‌ بندی ها بوده ایم وبه طور قطع اکنون می‌توانیم در این زمینه پیشرفت کنیم.»

    تلاش‌های موفقیت‌آمیزی که در زمینه کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای صورت می گیرد، نقشی اساسی در بهبود شرایط اقلیمی در جهان دارد. در این راستا ،SCA  با شرکت سوئدیTrioworld  وارد همکاری شده است تا قطعات بسته بندی جدید چوبی موجود را که از چندین کارخانه چوب بری و تراشکاری تهیه می شود، با بسته بندی های معادل که حاوی ۷۰ درصد پلاستیک بازیافتی است، جایگزین کند.

    بسته بندی جدیدJerry Larson می‌گوید: «محصولات اره شده از نظر اقلیمی-آب وهوایی هوشمند هستند، به این معنا که درخت در طول رشد خود مقادیر زیادی دی اکسید کربن را جذب می کند و هنگامی که به عنوان الوار ساختمانی استفاده می شود، می تواند جایگزین موادی مانند بتن یا سایر مواد با انتشار بالا شود. پس از آن خود ساختمان به یک انبار ذخیره‌سازی طولانی‌مدت کربن تبدیل می شود که بدون صرف نظر از کیفیت تا حد زیادی بازیافت می شود.»

    وی ادامه می دهد : «یک بسته بندی خوب مهم است زیرا باید بادوام باشد و در برابر چرخه های چالش برانگیز حمل و نقل مقاومت کند. بنابراین، تلاش زیادی نیاز است تا به نقطه ای برسیم که بتوانیم بسته بندی های موجود را با بسته بندی هایی که عمدتاً بدون افت کیفیت بازیافت می شوند جایگزین کنیم.»

    طبق برنامه، کار در سه ماهه دوم سال با کارخانه های چوب بری در Gällö، Rundvik و Stugun  آغاز می شود. در سه ماهه سوم نیز کارخانه Tunadal کار خود را آغاز خواهد کرد.

    Jerry Larson می‌گوید: «این اولین گام است ؛ با صرفه‌جویی ۵۴ درصدی در انتشار گازهای گلخانه‌ای در هر بسته بندی، امکان بیشتری برای ساخت الوارچوب هوشمند در زمینه اقلیم-آب و هوا وجود دارد و بدیهی است ادامه کار روی آن بسیار جالب است».

    بیشتر بخوانید: راه اندازی واحد تولید قالب های بسته بندی در البرز

    Tom Rautakourpi کارشناس محصولاتForest Film  درTrioworld  می‌گوید: «روکش چوبی ما با ۷۰ درصدPCR  به خوبی با فعالیت هایSCA  جهت کاهش انتشار دی اکسید کربن در زنجیره ارزش مطابقت دارد. تمرکزSCA  بر مواد بازیافتی، کاملاً مطابق با تغییراتی است که ما هم اکنون با حفظ قدرت و کیفیت در کل سبد محصولاتمان و فیلم های پلاستیکی با مواد بازیافتی اعمال می کنیم. »

    بسته بندی جدید

    مقاله قبلیکاهش ظرفیت تولید صنعت کاغذ ایالات متحده
    مقاله بعدیاستقبال چشمگیر از نمایشگاه فارمکس

    یک پاسخ بدهید

    لطفا نظر خود را وارد کنید
    لطفا نام خود را اینجا وارد کنید
    این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.

    The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.